Skip to main content

Is er al een oplossing voor de slechte dekking met de Iphone 11. Hetzelfde probleem als bij de andere melders. Na de laatste update werkt deze niet meer goed. De 4g valt vaak weg tot een of zelfs geen verbinding. Er zou gezocht worden naar een oplossing maar wat is de stavaza nu?

Ze zijn nog steeds aan het zoeken.


Hoi @BertGeraedts, er wordt nog aan gewerkt inderdaad. Had je via 0800-0402 ook al een ticket aan laten maken? Als je dat nog niet hebt gedaan is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Via die weg neemt de technische dienst jou mee. Ze zijn bezig om contact op te nemen met mensen om te kijken naar oplossingen. Via deze weg kunnen we dat niet, dat kan alleen telefonisch.


Hallo,

ik wilde even doorgeven dat mijn probleem met de iPhone 11 heel goed is verholpen door KPN. Na de telefoon te hebben opgestuurd en onderzocht is deze vervangen door een nieuw toestel Iphone13. Dank voor de hulp en goede service.

Ik wilde dit ook versturen aan de klantenservice maar dat lukt niet. Wellicht kan het op deze manier aan hun worden doorgegeven.


Reageer