Skip to main content

Ik heb een iPhone SE (nieuw gekocht in januari van dit jaar) en heb dezelfde klachten sinds dezelfde periode. Heel lang van het kastje naar de muur gestuurd door KPN omdat ik geen iPhone 11 heb. Het probleem is dus groter dan alleen iPhone 11 !!


Mijn contract bij KPN is gelukkig afgelopen, dus ik denk dat ik maar ga overstappen. Dit lijkt nog niet zomaar opgelost. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hi @MaartjeS! Vervelend dat je problemen hebt met het bereik van je iPhone. We zien meer mensen die aangeven dat ze problemen hebben met de iPhone SE. Wel hebben we een werkwijze om daar mee om te gaan.

Ik wil je dan ook aanraden toch bij een Apple service center reparatie aan te vragen. Dat is op dit moment de beste manier om een oplossing te krijgen voor de storing. 


Hoi @Bram_ 

ik heb al meerdere keren met jullie technische dienst gesproken en mijn klachten zijn exact hetzelfde als de Iphone 11 mensen. Hier is door een collega van jullie ook al een incident voor aangemaakt. Nog niemand heeft mij in de afgelopen weken aangeraden om naar een Apple Repair Service te gaan. 
Wat zou er dan gerepareerd moeten worden? Mijn toestel is vrijwel nieuw. 
Mijn bereik is het probleem niet, wel dat ik vrijwel permanent in het Edge netwerk beland.Â