Skip to main content

Hallo ik ontvang geen sms code om te gaan verlenging en ik wil gewoon op me gemak kunnen kijken zonder in me nek gezeten te worden door een kpn verkoper zeg maar

Hallo @Verlengen2.0 ,

Om te beginnen is verlengen niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen tegen de oude voorwaarden en prijs. Alleen eventuele toestelkosten vervallen na het einde van jouw contractperiode. Na de contractperiode wordt jouw abonnement opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. 

Ga je wel verlengen, dan ga je over op KPN Hussel. Let erop dat bij KPN Hussel geen sprake meer is van een MB-verdubbelaar. Je kunt vanaf 120 dagen voor het einde van jouw contractperiode verlengen in Mijn KPN. Maar je kunt ook op jouw gemak rondkijken op de website zonder in te loggen : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons?icid=toptaak5-alletelefoons


Dat is het hem dus ik wil wel verlengen maar wil daar gewoon op me gemak naar kijken wat de verleng aanbiedingen zijn 

Maar ik krijg dus geen sms code bij mijn telefoon nr om hier na toe te gaan 


Je kunt verlengen vanaf 120 dagen voor het einde van jouw contractperiode. In Mijn KPN krijg je dan een mogelijkheid voor het verlengen te zien. 


Ja is het nu zo moeilijk om te lezen? uiteraard kan ik gewoon verlengen anders ging ik hier niet zo vraag stellen de vraag is dus .

 

ALS IK MIJN TELEFOON NR IN TYPE HOOR JE EEN SMS TE KRIJGEN ZODAT JE DE AANBIEDINGEN VOOR DIT SPECIFIEKE TELEFOON NR KRIJGD ALLEEN KRIJG IK DUS DIE SMS NIET 


Hi @Verlengen2.0, zou je even niet zo willen schreeuwen? @noordzee probeert je te helpen en je hebt niet eerder benoemd dat je ook daadwerkelijk kunt verlengen, alleen dat je geen code ontvangt. Wat precies het geval is op het moment dat je nog niet binnen die 120 dagen zit, vandaar dat dit wordt benoemd.

Het persoonlijke aanbod is toegespitst op je gemiddelde verbruik en levert geen extra kortingen op. Het aanbod dat je te zien krijgt is exact hetzelfde als het aanbod dat op onze website staat. Als je zelf  ook wel aardig weet wat je maandelijks ongeveer verbruikt, kan je kijken welk Sim only abonnement daar het best bij past en als je dat weet, kan je kijken wat voor toestel je graag hebben wil, als je überhaupt wil verlengen met toestel. 


het is erg ingewikkeld allemaal