Skip to main content

De buitenbundel snelheid van de xs4all kaart was veel sneller dan die van KPN. Er valt niet mee te navigeren en een bank app is niet meer te openen. Waar is dat goed voor?

Waar is dat goed voor?

Voor KPN. U zult dus een grotere bundel moeten nemen of MB's bij moeten kopen. En daar verdient KPN dan weer aan.


maar KPN beloofde een soepele overstap met een vergelijkbare service


Hallo @Agvdende de snelheid valt terug naar een heel basale snelheid uit de tijd van het inbelmodem, alleen geschikt om te sms'en en te mailen zonder plaatjes. Als er weer data wordt bijgeschreven is de snelheid weer standaard hoog.

Als je door je abonnement heen bent dan wordt de snelheid teruggezet, maar je kunt met die lagere snelheid onbeperkt blijven Internetten.

64290e8d-119f-47ab-9184-b001b0c78109.png

 


maar KPN beloofde een soepele overstap met een vergelijkbare service

Vergelijkbaar is dus niet helemaal hetzelfde. 


Hallo @Agvdende de snelheid valt terug naar een heel basale snelheid uit de tijd van het inbelmodem, alleen geschikt om te sms'en en te mailen zonder plaatjes. Als er weer data wordt bijgeschreven is de snelheid weer standaard hoog.

Als je door je abonnement heen bent dan wordt de snelheid teruggezet, maar je kunt met die lagere snelheid onbeperkt blijven Internetten.

64290e8d-119f-47ab-9184-b001b0c78109.png

 

Bij XS4ALL:

Bij KPN dus de helft. Niet echt “Er verandert niets voor XS4ALL klanten”, toch?

 


Waar is dat goed voor?

Voor KPN. U zult dus een grotere bundel moeten nemen of MB's bij moeten kopen. En daar verdient KPN dan weer aan.

Kon dit maar voor XS4ALL klanten!

Je kan klikken wat je wil, nog steeds geen reactie. Er wordt naar gekeken, begrijp ik, maar het duurt wel erg lang.

 


De buitenbundel snelheid van de xs4all kaart was veel sneller dan die van KPN. Er valt niet mee te navigeren en een bank app is niet meer te openen. Waar is dat goed voor?

Hoi @Agvdende en bedankt voor je bericht! Ik zie dat de community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan hier eigenlijk niet zoveel aan toevoegen! Kun je met deze informatie uit de voeten?


Waar is dat goed voor?

Voor KPN. U zult dus een grotere bundel moeten nemen of MB's bij moeten kopen. En daar verdient KPN dan weer aan.

Kon dit maar voor XS4ALL klanten!

Je kan klikken wat je wil, nog steeds geen reactie. Er wordt naar gekeken, begrijp ik, maar het duurt wel erg lang.

 

Ik kom hier even bij je op terug @MinneH. Je geeft aan dat er nog naar gekeken wordt, wat bedoel je daar precies mee in deze context?


Waar is dat goed voor?

Voor KPN. U zult dus een grotere bundel moeten nemen of MB's bij moeten kopen. En daar verdient KPN dan weer aan.

Kon dit maar voor XS4ALL klanten!

Je kan klikken wat je wil, nog steeds geen reactie. Er wordt naar gekeken, begrijp ik, maar het duurt wel erg lang.

 

Ik kom hier even bij je op terug @MinneH. Je geeft aan dat er nog naar gekeken wordt, wat bedoel je daar precies mee in deze context?

@JanZ_ Je collega @Erik_ is er mee bezig. 

Zie deze topic: 

 

 


De buitenbundel snelheid van de xs4all kaart was veel sneller dan die van KPN. Er valt niet mee te navigeren en een bank app is niet meer te openen. Waar is dat goed voor?

Hoi @Agvdende en bedankt voor je bericht! Ik zie dat de community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan hier eigenlijk niet zoveel aan toevoegen! Kun je met deze informatie uit de voeten?

@JanZ_ , die vraag blijft waarom dit, ondanks beloftes, dat er niks veranderd behalve een nieuwe SIM met een nieuwe nummer, toch veranderd is. En 50% minder is niet niks. Ik heb net expres nog eens de communicatie doorgespit, maar dat hebben jullie dus ook niet van tevoren verteld. Moet je als klant maar zelf achter komen. Niet zo netjes dit natuurlijk.


Waar is dat goed voor?

Voor KPN. U zult dus een grotere bundel moeten nemen of MB's bij moeten kopen. En daar verdient KPN dan weer aan.

Kon dit maar voor XS4ALL klanten!

Je kan klikken wat je wil, nog steeds geen reactie. Er wordt naar gekeken, begrijp ik, maar het duurt wel erg lang.

 

Ik kom hier even bij je op terug @MinneH. Je geeft aan dat er nog naar gekeken wordt, wat bedoel je daar precies mee in deze context?

@JanZ_ Je collega @Erik_ is er mee bezig. 

Zie deze topic: 

 

 

Top, bedankt voor de toelichting! Ik zal hem hier ook even naar vragen omdat het mij ook nog niet geheel duidelijk is!