Skip to main content

Afgelopen vrijdag heb ik mijn contract verleng met een nieuw toestel. 

ik kan mijn bestelling volgen maar de staat nu al 3 dagen op controleren! wat is er aan de hand en waarom krijg ik geen update. 

Welkom op ons Forum, @Marcel Bloks. Ik weet niet waarom je geen update krijgt. Welk toestel heb je besteld en wanneer zou het toestel geleverd worden? 

Ik kan uiteraard even met je meekijken. Hier heb ik je gegevens nodig. Kun je jouw postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag!


Ik heb zojuist het profiel aangepast.


ik heb mijn abbo verlengt en de iPhone 11 pro erbij besteld

 


als ik de klantservice bel dan doen ze echt wel hun best en ook geen kwaad woord over deze mensen, maar ze krijgen zelf ook niet te horen waarom het ergens blijft hangen. ik weet echt van niks nu. ik bedoel als ik bij de mediamarkt voor 1000 euro iets koop dan wordt ik meteen geholpen en bij KPN doe ik een bestellen van 1000 euro en krijg niet eens een update waar mijn bestelling blijft.

 


Dankjewel @Marcel Bloks! Hmmm… Alles nagekeken. De bestelling lijkt goed doorgekomen, maar is niet te vinden in jouw klantprofiel. De informatie wordt dus niet goed doorgezet. Ik vermoed dat we daarom niet kunnen meekijken waar de telefoon nu is. Ik vraag dit intern voor je na. Zodra ik een reactie heb, laat ik het weten! 

 

EDIT: Excuses! Ik heb de bestelling al gevonden. Hij lijkt goed verwerkt. Waarom het zo lang duurt voordat er een update wordt gegeven, weet ik nog niet. Ik laat de vraag uitstaan bij mijn collega's.
 


De bestelling is nu weer geannuleerd en nu ligt het bij de afdeling UHVO. god weet hoe lang dit nu weer gaat duren. 

Hoe moeilijk kan het nou zijn om een abonnement te verlengen met een toestel. 

 


Voor een sneller antwoord kun je beter even bellen met de klantenservice 0800-0402 vraag of je iemand kan spreken en vervolgens de reden aangeven


de KS heb ik al meerdere keren gesproken in de afgelopen periode en die zeggen dat ze niks kunnen doen. 

ik ben echt al heel lang klant en heb 4 mobiele abonnementen en glasvezel en Interactieve TV. maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. vind het eigenlijk super triest dat dit in 2021 nog voorkomt.

 


Vul je forum profiel verder aan met je postcode, huisnummer en klantnummer is het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, als je dat nog niet gedaan hebt


Profiel is al helemaal bijgewerkt!


Profiel is al helemaal bijgewerkt!

Dat dacht ik al nu maar even afwachten op bv @Lisa een kpn moderator die al eerder geantwoord heeft 


Hey @Marcel Bloks! Ik heb UHVO al voor je geraadpleegd vorige week. Ik had echter niet het juiste ordernummer bijgevoegd :disappointed_relieved: . Dus ik kreeg een verontwaardigde reactie terug met: Deze order is toch al geleverd. Mijn fout! Ik heb inmiddels de juiste info doorgegeven. Verwacht morgen een reactie te krijgen. Dan laat ik het uiteraard hier aan je weten. Gezien er nu meerdere mensen mee bezig zijn, moet het wel goed komen:wink:
De reden dat het hier wat langer duurt is omdat ik niet alle dagen aanwezig ben. 


Geen probleem Lisa. bedankt voor je reactie en ik heb inmiddels vandaag ook iemand gesproken van de klantenservice, die me vorig week belooft had om terug te bellen dus ook voor hem een dikke 10. ook hij vertelde dat het nog wat langer duurde maar dat ik uiterlijk wel deze week iets moest horen. bedankt alvast en ik hoor het graag als mijn toestel onderweg is. Ik zag overigens dat nu het onbeperkte abonnement een korting heeft en zou dus als als nog kan van 25 gb naar onbeperkt gaan dat zou 2 euro duurder zijn per maand, zou je dit in ieder geval nog kunnen doorgeven. 

 


Hey @Marcel Bloks! Het abonnement aanpassen naar een nu lopende korting, kan ik niet. Daarvoor zal je even moeten bellen met 0800-0402. Je hebt immers de 14 dagen bedenktijd en zou het abonnement opnieuw kunnen laten plaatsen. Dit is de enige optie om het voor elkaar te krijgen. Wellicht kunnen de collega's van de afdeling opzeggingen de korting wel toekennen. Dat weet ik helaas niet.  Heb je trouwens al iets gehoord van het abonnement? 
Ik heb UHVO geïnformeerd over de collega die het in beheer heeft en heb hun verwezen naar die collega. Zodat wij niet allebei langs elkaar heen gaan communiceren. Ik heb ze uiteraard van alle benodigde informatie voorzien. 


hoi Lisa, 

nee nog helemaal niks gehoord en ik vind het zo langzamerhand ook echt stuitend worden. ik heb inmiddels ook de consumentenbond ingeschakeld want dat zoiets simpels als een contract verlenging zo lang moet duren is niet echt in het voor deel van KPN.

het is heel simpel.. ik verleng mijn abonnement met een toestel en krijg van die persoon waarmee ik spreek een korting. dit zou binnen uiterlijk 3 werkdagen geregeld moeten kunnen worden maar inmiddels is het bijna 4 weken en eigenlijk weet niemand nog van niks. lijkt wel of dat KPN wacht tot ik het bijltje er bij neerleg en de korting maar voor lief neem. maar recht is recht en krom is krom. dit laat ik never los. 


Dag @Marcel Bloks! Excuses voor de late reactie. Ik wilde de klachtafhandeling even afwachten. Zo te lezen is er een andere bestelling geplaatst. Ik ga ervan uit dat het nu goed komt. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je hier laten weten.