Skip to main content

Hoi, 

sinds een aantal maanden staat er een nieuwe zendmast in ons dorp. Deze heeft geweldig gewerkt tot 2 weken geleden. Toen was het bereik slechter dan voordat de mast er stond. Tussendoor heeft de mast het even gedaan en waren we blij dat het probleem verholpen leek. Maar het was van korte duur en de mast werkt nu al 3 dagen niet meer. Omdat we ook internet buitengebied hebben is de vaste aansluiting ook tergend langzaam. Ik heb meerdere keren contact gehad via de chat en via de telefoon maar kom niet verder. Ik heb vragen gehad of ik misschien zonnepanelen op het dak heb gekregen maar dat heb ik niet en dat heeft er ook niets mee te maken. Het ligt aan de mast, deze doet het niet. 

Ik weet niet meer waar ik met het probleem terecht kan zodat het snel opgelost word, zeker nu ik ook thuis moet werken is het erg vervelend. 

Groeten.

Hallo @WagenaarGarrelsweer Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit meldt. Het klinkt als een vrij specifiek probleem: je geeft aan dat het sinds twee werken plotseling minder is. Het kán inderdaad zo zijn dat er iets met een zendmast speelt. Er kán echter ook iets anders aan de hand zijn: met je Experia Box of met je 4G-modem bijvoorbeeld. Ik kijk graag met je mee. Ik heb dan wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @WagenaarGarrelsweer Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag. 


Reageer