Skip to main content

Sinds gisteren heb ik continue problemen met mobiel bellen vanuit mijn huis in Zwolle. Hiervoor had ik geen problemen. Thuis is de situatie niet veranderd. Ik heb problemen met zowel mijn werktelefoon als mijn privé telefoon. Beiden hebben een apart kpn abonnement. Wat is er aan de hand? En kan het zsm gefixt worden. Dit is erg onhandig.

Hoe werkt dit forum? Is het niet de bedoeling dat ik hier storingen meld? Of krijg je geen reactie? Alvast dank!

 


Hoi @patp!

 

We hebben het op het moment erg druk, dus het duurt helaas wat langer tot je antwoord krijgt. 

Ik zie op het moment geen bekende storingen in Zwolle. Wellicht biedt de storingspagina voor mobiel een oplossing voor het probleem. 


Beste Marguaritha,

Nee, die biedt geen oplossing helaas. Ik dacht alleen even dat ik op de verkeerder plek een reactie had gegeven. Het was immers al bijna een week geleden.

 

Maar begrijp ik het goed dat de storing hier in Zwolle dus nog niet bekend was? Hoe ziet het traject er nu verder uit? Meld je de storing en wordt er dan iets aan gedaan? Volgt er een onderzoek? Hoe gaat het nu verder?


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb je het probleem alleen binnenshuis of ook buitenshuis?


Reageer