Skip to main content

Ik wil de surface duo pre orderen uit amerika, maar lees nu dat je rekening moet houden met de gsm banden ofzo. Heb een screenshot gemaakt van de specs kan iemand mij vertellen of hij dus ook echt werkt hier ik heb kpn als provider uiteraard. 

Als kpn hierbij werkt ga ik gelijk bestellen 😬

Hallo @Surface duo , even goed uitzoeken met welke banden KPN werkt in NL.

 


Dankje, ga ik even achteraan


Heb dit gevonden iemand verstand hiervan? 

 


@JanD dankke voor je reactie heb iets gevonden maar kom er niet uit heb jij er meer verstand van? 


Ook al zou het qua frequenties (kunnen) werken dan heb je nog altijd te maken met de specs van het systeem/netwerk. Een toestel uit Amerika zal mogelijk “Bellen via wifi” en mogelijk andere zaken op een Nederlandse provider nooit gaan ondersteunen.

Het beste kun je wachten totdat deze uit is voor Nederland en in Nederland.

Voor die prijs zou ik de gok dat het hier werkt niet nemen.

Hij is ook niet geschikt voor 5G.


@PeterG het is niet de prijs waar ik het voor doe maar mijn telefoon is op sterven na dood. En omdat het best een belangrijk (lees nodig) ding is met werk en prive heb ik mijn zinnen op dit ding gezet en die is begin september binnen dat houd mijn huidige telefoon nog wel vol. Snap alleen de bellen via wifi niet zo wat je daar mee bedoeld... 


Bellen via wifi is een heel handige functie. In moderne gebouwen is het bereik van 2G/3G/4G/5G vaak slecht of zelfs afwezig. Als je aangemeld bent op het lokale wifi-net en bellen via wifi aan hebt ben je ook in zo'n gebouw prima bereikbaar.

Op dit toestel kan v.u. een NL provider natuurlijk geen ondersteuning gegeven worden aangezien hij nog niet voor de Europese markt beschikbaar is. Je bent bij problemen op je zelf aangewezen.

Helemaal snappen doe ik het niet: Er zijn in Nederland (en Europa) 100-en modellen gewoon te krijgen…! Dan zit je technisch gewoon goed. Vooral de netwerkspecs. Er is niet voor niks nog geen Europese versie.


Hoi Forum leden, 

Ik heb vernomen dat nu officieel de Surface Duo in Nederland verkrijgbaar is via een select aantal zakelijke kanalen. Helaas heb ik nog niks dat gerelateerd aan KPN is voorbij zien komen. 
Weet iemand van KPN wanneer de Surface Duo opgenomen wordt via het zakelijk en of regulieren aanbod? 

Het enige dat ik kan vinden dat KPN zelf over de surface duo rept is het volgende: Microsoft Surface Duo: hypermobiel werkdevice met twee schermen (kpn.com)  

Helaas stond daar op het moment dat ik het las niets over waar en hoe te bestellen via KPN zelf.  


ik heb er helaas nog geen informatie over @Kasuja Animation  maar ik vind het een ontzettend interessant ding!
aan de zakelijke kant zou je het nog kunnen proberen op ons zakelijke forum