Skip to main content

Beste Lezer,

Na ontdekt te hebben dat ik al 2,5 jaar teveel abonnementsgeld te hebben betaald. Heb ik het toestelkostenformulier ingevuld, hierop heb ik een terugkoppeling ontvangen dat ik maar 14 euro teveel zou hebben betaald. Dit terwijl ik maandelijks hetzelfde bedrag ben blijven betalen als de twee jaar met telefoon in het abonnement.

Met het invullen doelde ik dan ook op teveel betaalde kosten na contractvervaldatum. Het 24 maanden durende abonnement heeft gelopen tot juli 2018 echter heb ik dezelfde maandelijkse kosten doorbetaald tot einde contract. Dit is tot januari 2021. 

Graag verzoek ik dat er een creditering plaatsvindt van mijn toestelkosten, tussen de periode van juli 2018 tot en met januari 2021, gezien mijn toestel toen reeds was afbetaald. Alvast dank voor uw medewerking. 

Vriendelijke groet,

Sanne

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Saroos Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Het formulier dat je via de site hebt ingevuld regelt inderdaad niet wat je geregeld wilt hebben. Dit formulier heeft betrekking op teveel betaalde rente bij je toestelkosten. Bij jou gaat het erom dat je hebt doorbetaald voor je toestel, terwijl dat na 24 maanden was afbetaald. Dat kwam voor bij oudere abonnementen en als dit het geval is dan wordt dat uiteraard gecorrigeerd. Om dat te regelen kan ik je in contact brengen met een achterliggende afdeling. Je hebt bijna alle gegevens in de Forum Profiel gezet, maar ik mis alleen je telefoonnummer nog. Wil je dat nog in je profiel zetten? 


Beste @Bart_ ,

Bedankt voor je snelle reactie! En fijn dat je mij in contact kan brengen met de juiste afdeling.

Ik heb in mijn profiel bij opmerking mijn telefoonnummer genoteerd aangezien ik hier geen andere optie voor kon vinden.

Kun je me nog laten weten of ik hierover gebeld wordt of dat ik zelf nog iets hiervoor moet ondernemen?

Alvast bedankt!

 


Dag @Saroos Er wordt binnen enkele dagen telefonisch contact met je opgenomen!


Beste @Bart_ ,


Ik ben tot nu toe nog niet gebeld, zou jij dit kunnen checken? Aangezien ik zelf geen contact kan opnemen.

Alvast bedankt!


Ha @Saroos Ik zie het! Er is inderdaad nog niets mee gebeurd. Ik heb er meteen een bericht achteraan gestuurd, met de vraag om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.Â