Skip to main content

Ik probeerde onlangs een sim only abonnement aan te vragen met nummerbehoud en belde naar de kpn klantenservice om het handmatig te doen. Ik heb een lebara sim only en de simkaartnummer is ook gelijk mijn klantnummer. Er werd gezegd dat de klantnummer (simkaartnummer) van lebara veel te lang is. Hoe moet ik nu verder?

Hallo @Bilal94 

 

Is je klantnummer niet gewoon het Contract ID wat je op de Lebara facturen kan vinden?

Ik heb ook een Lebara abonnement en een klantnummer is nergens te vinden, alleen dat Contract ID zou het kunnen zijn lijkt mij, bij mij is dat 6 cijfers.


Hallo @Bilal94 

 

Is je klantnummer niet gewoon het Contract ID wat je op de Lebara facturen kan vinden?

Ik heb ook een Lebara abonnement en een klantnummer is nergens te vinden, alleen dat Contract ID zou het kunnen zijn lijkt mij, bij mij is dat 6 cijfers.

Hoi, ik had contact opgenomen met Lebara en er werd gezegd dat de klantnummer achter het simkaartje of simkaartholder staat en daar stond dus het simkaartnummer.


Misschien is het dan het SIM Serienummer, dat is 11 cijfers met een streepje tussen het 5de en 6de cijfer.

Het echte simkaart nummer (ICCID) is 19 cijfers.

 


Dan is er vanuit Lebara niet de juiste info verstrekt. Ik zou het toch dan nog een keer navraag doen bij je huidige provider. Je kunt natuurlijk ook via de sms nummerbehoud bevestigen @Bilal94 


Reageer