Skip to main content

De technische dienst zou mij afgelopen vrijdag of vandaag terug bellen, niks gehoord. Vanmiddag contact gehad met jullie chat, en die zeiden ook dat ik vandaag terug gebeld zou worden. Net jullie klantenservice gebeld en hun wisten niet hoe of wat, ik moest het nummer bellen waardoor ik vorige week gebeld ben. Dat nummer gebeld, en dan krijg je te horen dat je de klantenservice moet bellen die ik net aan de telefoon heb gehad.

 

Het bereik is hier erg slecht, telefoon gaat niet over, er vallen delen van het gesprek weg of het ruist/zoemt constant. Ik ben gastouder en het is vooral nu belangrijk om bereikbaar te zijn ivm de noodopvang van kinderen. Er zou gekeken worden of er wat aan gedaan kan worden en anders word mijn abonnement kosteloos opgeheven. Dit is nu al een tijdje aan de gang.

Het word vervelend om constant van het kastje naar de muur gestuurd te worden, het is al twee keer mis gegaan dat de technische dienst mij zou bellen wat niet gebeurd is. Ik wil graag duidelijkheid  hebben.

Beste @Technische dienst 

Wat vervelend dat de Technische dienst nog niet heeft teruggebeld. Ik ben ook bang dat dit ook met de Coronacrisis te maken heeft. 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder in het systeem kijken voor je.

 


Hoi Technische dienst, welkom! Inderdaad vervelend dat je niets hoort. Graag kijken we dit verder voor je na. Vul dan ook, zoals Dennis al aangeeft, je forumprofiel in en laat hier even weten als je dit gedaan hebt.