Skip to main content

Als ik naar mijn mobiel verbruik wil kijken krijg ik steeds :Door een technische fout kan het verbruik niet worden geladen hoe los ik dit op 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @hru welkom op het Forum! Is het inmiddels nog gelukt je verbruik in te zien?
Mocht dat niet het geval zijn, zou je me dan kunnen toelichten of je dit via de app of de site probeert? 

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste ik wil geen seintje ik wil online kunnen zien wat mijn huidige verbruik is dat moet toch kunnnen


gisteren kreeg in een melding dat er een storing Door een technische fout kan het verbruik niet worden geladen vandaag zie ik helemaal niks dus is erg apart 

 


Hoi @hru om je hier mee te kunnen helpen heb ik toch echt je gegevens nodig. Zou je die in willen vullen in je profiel? Ik heb namelijk geen algemene problemen bekend waardoor je je verbruik niet in kan zien.


Oke ingevuld  tel nummer is 0*********

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor je gegevens @hru helaas is het momenteel nog niet mogelijk je verbruik in te zien bij Telfort abonnementen. We zijn druk bezig dit aan onze kant op te lossen. Op de korte termijn heb ik hier helaas nog geen oplossing voor op en moet je toch vragen het later nog eens te proberen. Als je inhoudelijke vragen hebt over je verbruik kunnen wij het natuurlijk ook altijd even voor je nakijken. Het is dan het handigste om ons te bellen op ons gratis nummer 0800-0402