Skip to main content

Onderdeel van de tegemoetkomingsregeling is dat het toestel, dat bij het abonnement werd verstrekt, teruggegeven moet worden aan de telecomprovider. Dit is in lijn met de uitspraken van de Hoge Raad. Als u het toestel niet meer hebt of niet wilt inleveren dan wordt er een verlaging toegepast op uw tegemoetkoming. Het basisbedrag wordt verlaagd met 7,5%.

 

Waar kan ik aangegeven dat ik het toestel niet wil inleveren maw kiest voor 7/5% verlaging van basisbedrag?

*admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Welkom op ons KPN Forum @jlarga! Telefoontoestellen hoeven tegenwoordig aan het eind van het contract niet meer ingeleverd te worden. Je betaald het toestel gedurende het contract af en ‘huurt’ het dus als het ware niet. Ik kan me niet voorstellen dat jouw abonnement nog behoort tot de abonnementen waar dit voor gold. Als je het goed vindt, controleer ik wat voor jou van toepassing is:wink: . Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 



Waarom moet ik mijn toestel inleveren?

Onderdeel van de tegemoetkomingsregeling is dat het toestel, dat bij het abonnement werd verstrekt, teruggegeven moet worden aan de telecomprovider. Dit is in lijn met de uitspraken van de Hoge Raad. Als u het toestel niet meer hebt of niet wilt inleveren dan wordt er een verlaging toegepast op uw tegemoetkoming. Het basisbedrag wordt verlaagd met 7,5%.

 

Ik heb besloten om het toestel niet in te leveren in vermindering van de tegemoetkoming zoals boven is beschreven. En hoe geef ik dit aan bij Teleplan Communication zie hieronder bericht voor de volledigheid. Is er een telnummer of email dat ik hun kan benaderen. Ik kan ook de meegezonden bijlage met QR code opsturen met aanvulling dat ik het toestel niet inlever, volstaat dit?

 

Geachte heer Larga,

 

U hebt een claim ingediend bij ConsumentenClaim of Consumentenbond Claimservice. Zij hebben uw claim naar ons doorgestuurd. Daarom ontvangt u van ons informatie over de tegemoetkoming die wij met de Consumentenbond en ConsumentenClaim hebben afgesproken voor de merken KPN, Hi en Telfort. Lees hieronder hoe wij uw claim afhandelen en volg de instructies.

 

 

Informatie over uw claim
Hieronder ziet u de gegevens voor de claim die u hebt ingediend.

Dossiernummer: ******-*******
Mobiel nummer: *********
Contractperiode in maanden: 24
Tegemoetkoming: € 382,5

Hebt u meerdere abonnementen aangemeld? Dan krijgt u per abonnement een aparte e-mail. Geef akkoord door te klikken op onderstaande link. Dan gaan wij aan de slag met uw tegemoetkoming.

 

 

Toestel terugsturen
U hebt het toestel waarover de claim gaat nog in bezit. Stuur dit toestel daarom naar ons terug. In de bijlage van deze e-mail zit een QR-code. Print de bijlage met de QR-code uit en stuur het samen met het toestel naar:

Teleplan Communications
O.v.v. ConsumentenClaim en het dossiernummer ******-*******
Antwoordnummer: 11118
2700 VC Zoetermeer

Pas als we uw toestel hebben ontvangen, gaan we verder met de tegemoetkoming van de claim.


Bedankt voor je gegevens @jlarga. Om eerlijk te zijn. Deze vraag heb ik nog niet eerder gehad in mijn KPN Carrière. Ik kan op dit moment alleen voort borduren op de informatie die mijn collega in het systeem gezet heeft. 
Zij geeft aan dat je contact op ging nemen met teleplan. Ik vermoed dat je de keuze aan hen kunt doorgeven. 
Ook ga ik ervan uit dat er in de ontvangen mail een telefoonnummer van hen staat. Zo niet; Het bij mij bekende Teleplan Telefoonnummer is: 0800-8200008


Beste ik heb inmiddels contact met claimservice.nl en via hun gaat de communicate verder. Bedankt zover.

Trouwens ik had dit nummer destijds doorgekregen via chat 0900-0400024


Goed om te horen! Bedankt voor het delen van het nummer. Nu weet de mede-lezer van dit topic ook bij wie hij of zij kan aankloppen. 
Succes! We zien je graag in de toekomst terug op ons Forum:hugging: