Ik zou graag mijn huidige 4g abonnement op mijn telefoon willen gebruiken op een smartwatch. Dit wou ik doen door mijn huidige plastic simkaart over te zetten naar een esim, alleen ondersteund mijn telefoon dat niet. Zijn er nog meer opties om het bovenstaande toch voor elkaar te krijgen?
Wat jij wilt dat kan niet.
Alleen met een e-sim multisim kan een smartwatch van hetzelfde abonnement en bundel gebruik maken als je smartphone. Dit kan verder uitsluitend met Samsung phone + watch of iPhone phone + watch.
Een simpele smartwatch die geen e-sim ondersteunt zal een eigen abonnementje moeten hebben met eigen smartcard (nano).Â
Want ook DUO SIM, alleen mogelijk met 2 plastic simkaartjes) is niet handig omdat dan maar één van de twee apparaten tegelijk aan mag zijn.
En alleen multisim werkt ook niet? Dit met een samsung galaxy Watch 6 die dit wel ondersteund? Dit zou dan maandelijks 5 euro kosten. Ik vind het hierbij wel erg onduidelijk aangegeven welke telefoons een multisim ondersteunen.
Telefoons van Samsung en iPhone ondersteunen multisim. In combinatie met een smart-watch van hetzelfde merk.Â
Samsung telefoon + Galaxy watch 6 is mogelijk.Â
Dus een OnePlus telefoon niet dan neem ik aan
Â
Nee. Daar gaat het niet mee.
Peter ontzettend bedankt! Dan ga ik verder zoeken naar iets anders...
Hoi ​
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.