Skip to main content
Beste heer/mevrouw



Ik heb een paar dagen geleden een Iphone XR red 128GB besteld echter staat er als ik naar ‘bestelling volgen’ ga dat hij niet leverbaar is...

graag zou ik willen weten hoe lang het zou kunnen duren tot dat hij binnen is bij jullie en wanneer ik hem thuis kan verwachten.

ook heb ik een nummerbehoud aangevraagd waar ik vervolgens op een sms’je JA op zou moeten reageren.

nu is het probleem dat mijn belminuten op zijn en hierdoor geen sms kan versturen, hoe is dit het beste op te lossen?



mvg,

Ageeth
Hallo @Ageeth V, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Oei, het is goed mogelijk dat de iPhone XR red leverproblemen heeft vanwege de nieuwe iPhones 11. Op volg mijn KPN mobiele bestelling kun je jouw order volgen. Gebruik hiervoor de code die je hebt ontvangen in je bevestigingsmail. Ook houden we je op de hoogte door sms-berichten te versturen 🙂



Voor nummerbehoud is het noodzakelijk dat je het nummer bevestigd met een verificatie-SMS vanaf het mobiele nummer. Anders kan elk willekeurig nummer -met name prepaid die staan niet op naam geregistreerd- zomaar worden weggekaapt. Heb je KPN Prepaid? Dan wordt resterende tegoed verrekend met je eerste mobiele factuur.

Reageer