Skip to main content

Hoi,

 

Vandaag heb ik mijn Apple 12 pro Max binnen gekregen. 
Helaas ben ik toch niet tevreden met de kleur. Ik heb de telefoon wel al gebruikt en apps gedownload. Maar de telefoon is natuurlijk nog gloed nieuw. Is het nog mogelijk om de telefoon om te ruilen voor een andere kleur?. 
 

groetjes Daphne 

Hallo @Daphne1996 ,

Je kunt binnen 14 dagen jouw telefoon terugsturen naar KPN. Na de administratieve verwerking van de retourzending kun je dan een ander toestel uitkiezen. 

 

 

Hier vind je de antwoorden op je vragen. 
Wanneer gaan de 14 dagen bedenktijd in?

  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.

De verlenging moet geannuleerd worden. Dit kan alleen via de telefonische klantenservice (0800-0402). Je moet worden doorverbonden met de afdeling opzeggingen, zij kunnen de bestelling annuleren. 

 


Hoi @Daphne1996 
Als je hem terugstuurd zet dan wel Zoek mijn iPhone uit, anders kunnen ze niets met de iPhone.
Maar waarom ruilen om de kleur?
Een hoesje er om heen en je ziet de kleur niet eens meer.
En ruilen gaat wel enige tijd overheen zolang heb je geen telefoon tot je beschikking.
Tenzij je er een kunt lenen van een kennis of zo.


Hi Daphne, ik haak ook even in. Op het moment dat je met ons belt via 0800 0402, geef wel duidelijk aan dat het hier om een omruiling van je toestel gaat, en dus niet om je bedenktijd van 14 dagen waardoor je gehele bestelling komt te vervallen.