Skip to main content

Ik heb dat probleem ook. Wij hebben 2 Samsung A51. De ene keer gaat de ene wel automatisch op de wifi en de andere niet. Dan weer de andere.

De instellingen als eerder gesuggereerd had ik al aangepast. Het gekke is dat wij dat probleemĀ  alleen thuis hebben. Nooit op andere locaties waar we vaak komen.

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @JampeĀ en welkom hier op ons forum :)

Dat is heel apart dus goed dat je hier melding van maakt. Een verklaring heb ik niet direct maar we denken natuurlijk graag met je mee. Heb je de wifi (op beide toestellen) al eens helemaal opnieuw ingesteld? Daarmee bedoel ik dat je het wifi netwerk van thuis even verwijdert uit je toestel om vervolgens de verbinding helemaal opnieuw tot stand te brengen. Je dient dan ook eenmalig het wachtwoord van de wifi opnieuw in te voeren. Ben benieuwd of dat voor verbetering zorgt!


Beide telefoons wifi opnieuw ingesteld. Helaas brengt dit geen verandering.


Beide telefoons wifi opnieuw ingesteld. Helaas brengt dit geen verandering.

@JampeĀ Heb je al eens je router naar fabrieksinstellingen gedaan? En heeft ā€˜ie de laatste versie?


Bedoelt U de experia box v10. Hoe resetten?Ā 


Bedoelt U de experia box v10. Hoe resetten?Ā 

Ā 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ā€˜resetā€™. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ā€˜Powerā€™, ā€˜Servicesā€™ en ā€˜Internetā€™ weer branden.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


Dank voor Uw tip. Ik ga dit zeker doen. Na mijn a.s.vakantie. Ik kom wr graag later op terug.


Ik heb n iPhone die schakelt ook niet automatisch naar WiFiĀ 

heb al het voorgaande gedaan maar probleem blijft bestaan

groet


Ik heb n iPhone die schakelt ook niet automatisch naar WiFiĀ 

heb al het voorgaande gedaan maar probleem blijft bestaan

groet

Schakelt je iPhone naar geen Ć©Ć©n bekend wifinetwerk of alleen niet naar de thuiswifi van kpn?


Beste, naar mijn mening heeft dit niets met de telefoon te maken, maar alles met KPN. Overal waar ik ooit op wifi heb ingelogd pakt mijn telefoon de wifi op, alleen bij mij thuis niet.

Dit probleem is er omdat ik volgens KPN een nieuwe router moest, heb nu de v13 maar een verbinding van niks.

Ā 

Groet bert pietersen


Sorry router v12


Goedemorgen @BertjepĀ en welkom hier op onze Community!

Hoe gaat dit dan met andere apparaten in huis die via de wifi zijn verbonden, ervaar je daar dezelfde problemen mee? En heb je de wifi ook al eens opnieuw ingesteld op je telefoon? Daarmee bedoel ik dat je het wifi netwerk door de telefoon laat 'vergeten' (of verwijderen) om het daarna opnieuw in te stellen (je dient dan ook de sleutel/wachtwoord van je wifi netwerk opnieuw in te voeren). Benieuwd of dat voor verbetering zorgt!


En zorg ervoor (bij iPhone) dat het schuifje ā€œverbind automatischā€Ā wel aanstaat bij je (bekende) wifi netwerken.Ā 

Ā 


En zorg ervoor (bij iPhone) dat het schuifje ā€œverbind automatischā€Ā wel aanstaat bij je (bekende) wifi netwerken.Ā 

Ā 

Bedankt voor de goede toevoeging @Ferry1984Ā :)


Reageer