Skip to main content

Hoe kan het dat als ik in de KPN winkel een abonnement laat overzetten naar KPN voor 15 euro ik op mijn rekening een bedrag zie staan van 18.82 euro. dit is niet afgesproken. en wil ik het abonnement van 15 euro.

KPN heeft mij niet geïnformeerd dat er een nieuwe simkaart in moest en had ik geen internet.

dit is opgelost in de winkel maar eerst heb ik de service lijn gebeld  omdat ik hoopte dat hun mij verder konden helpen ik zie nu op mijn rekening dat dit gesprek mij bijna 18 euro heeft gekost.

dit vindt ik belachelijk door hun fout kost het me nu veel geld en vindt dat dit een service zou moeten zijn waar geen kosten aan zitten verbonden.

moet ik nu weer naar de KPN winkel om het goed te regelen of waar kan ik terecht zonder de hoge tel. kosten? 

Het nummer van KPN is 0800 0402. Dat nummer is gewoon gratis. 


Bedankt dan ga ik dit bellen


Waaruit maar weer blijkt dat Google toch niet je beste vriend is: ze leiden je om naar sites die aan Google veel betalen om maar zo hoog mogelijk te eindigen in zoekresultaten. In dit geval dus naar oplichters die je (exorbitant hoge) kosten in rekening brengen voor het doorverbinden naar een gratis nummer. 


Helemaal waar Henk, ik heb KPN aan de lijn gehad en die vinden dit ook erg vervelend maar kunnen hier helaas niets aan doen. Ik had het ook niet in de gaten maar heb nu het goede nummer om te bellen:slight_smile: .

Ben via KPN goed geholpen.

Bedankt voor jullie reacties.