Skip to main content

Hallo,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik HELEMAAL niet blij ben dat ik op een openbaar forum problemen moet gaan neerzetten welke ik eigenlijk PRIVE via ouderwetse email wil afhandelen. Ik gebruik eigenlijk geen Facebook maar word nu door KPN verplicht dat wel te doen omdat er geen andere mogelijkheid wordt geboden. Ik kan mij niet voorstellen dat een bedrijf als KPN anno 2021 geen email adres beschikbaar heeft voor klanten die graag via die manier contact willen hebben.

Ik zal desalniettemin mijn probleem hier openbaar op tafel gooien, zei het met tegenzin. Ik zou het op prijs stellen als KPN mij de gelegenheid zou geven om gewoon via email te converseren.

Een paar dagen geleden moest mijn simkaart opgewaardeerd worden van Telfort instellingen naar KPN. Sindsdien kan ik niet meer bellen, gebeld worden, SMS’en of geSMS’ed worden. Als iemand mij nu belt gaat onmiddellijk de voicemail erin (welke ik altijd uit had staan omdat ik geen voicemail wil gebruiken). Ik heb een KPN account aan kunnen maken maar kan geen nummer koppelen omdat ik geen SMS ontvang, dat terwijl ik mijn 06-nummer al in mijn account heb opgenomen.

Om kort te zijn zit ik momenteel dus met een mobiel die nagenoeg onbruikbaar is, ben ik onbereikbaar en kan ik in geval van nood (waarvoor ik eigenlijk mijn mobiel heb) niemand bereiken. Ik heb alles geprobeerd wat ik kon om het voor elkaar te krijgen, mijn toestel stond aan op de dag van overzetten en ik heb hem inmiddels al 4 keer opnieuw opgestart. Een account aangemaakt en geprobeerd het nummer te koppelen. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen om het werkend te krijgen en wil eigenlijk gewoon per email te woord gestaan worden om een oplossing te vinden, dus niet openbaar zoals ik nu gedwongen word.

 

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat grote bedrijven gestopt zijn met mailcontact naar hun toe.  Uw mailtje komt dan binnen tussen duizenden nepmails en haatmails. En dan wordt uw mail snel gemist.  U kunt ook bellen. 0800-0402


Naast het gratis nummer wat je kunt bellen is er nog een andere optie om rechtstreeks contact te krijgen met een medewerker van KPN  zie link hieronder 

 

https://www.kpn.com/service.htm?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Service-KPN:c=07.+service+-+service+%26+contact+-+service+%26+contact+-+brd:d=brd+-+kpn+-+klantenservice+%2B+chat:co=kpn%20chat:f1=kpn+chat:f2=e&&campaignid=ps:s=google:c=serviceservicecontact&gclid=EAIaIQobChMIzO6Uo_Tf8AIVjJ-yCh0S7A7bEAAYAiAAEgKqZvD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

Overigens is het zo dat in de tijd dat je bij Telfort zat je ook niet via een mail adres contact kon maken


@Joep1965 - Bellen ? Waarmee ? Zoals ik al vertelde kan ik niet bellen en niet gebeld worden.

@jimmy - De link die je geeft geeft bij mij alleen een zwart scherm met alle links die ik op de website van KPN ook al kreeg. Hier kom ik dus ook niet verder mee. Ik had overigens met Telfort nooit problemen dus hoefde ik ze ook niet te mailen.

Mijn recht op privacy wordt mij momenteel ontnomen en dat voelt niet prettig.

 


Beste @Andre_S, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je kunt ons bereiken via de telefoon, via de chat, Facebook, Twitter en het Forum. Je kunt voor het aanmaken van een forumaccount een KPN ID aanmaken. Dit kan, tot op zekere hoogte, prima anoniem. Je hebt er nu voor gekozen om het te koppelen aan je Facebook account. Dan wordt inderdaad automatisch je profielfoto overgenomen. 

 

Heb je een nieuwe simkaart gekregen of is jouw Telfort simkaart technisch overschreven? Welke mobiele telefoon heb je? En wil je jouw 06-nummer in je forumprofiel zetten? Ik kijk graag met je mee. 


Ik had geprobeert een KPN-ID aan te maken maar liep hier tegen problemen op.

Facebook heb ik ooit aangemaakt maar gebruik ik eigenlijk nooit omdat ik er om te beginnen geen tijd voor heb en bovendien waarde aan mijn privacy hecht. Ik heb dan ook tot nu toe nooit ergens ingelogt met m;n Facebook Account en had het ook nu liever niet willen gebruiken.

Jullie bereiken via de telefoon gaat dus zoals gezegd niet lukken, ik kan dus niet bellen en niet gebeld worden. Twitter heb ik in een donker verleden aangemaakt maar nooit gebruikt, ik zou niet eens meer weten waarom ik die aangemaakt heb. Om het forum te gebruiken moet ik dus Facebook gebruiken.

Als ik een probleem heb en dan hier https://www.kpn.com/ ga kijken kan ik nergens een Chat vinden. Ik heb dus uiteindelijk uit armoede maar voor het Forum gekozen omdat er geen andere keuze overbleef.

Ik begrijp gerust dat email niet altijd even handig voor bedrijven is en dat je ongewilde mail blijft ontvangen maar voor iemand die zijn privacy wil behouden kun je eigenlijk niet zonder. Ik kan willekeurig een bedrijf opzoeken b.v. Coolblue of Stella en ze hebben allemaal een email contact. Het zijn voornamelijk de aanbieders van Internet en Mobiele Diensten die zichzelf qua email onzichtbaar hebben gemaakt wat mij er dan toe dwingt zichtbaar te worden.

Maar goed, ik moet het er dan maar mee doen.

KPN heeft mijn simkaart op afstand bijgewerkt van Telfort naar KPN. Ik moest er voor zorgen dat mijn toestel die dag aan stond, wat ik dus gedaan heb. Toen bleek dat ik niet meer kon bellen heb ik mijn toestel opnieuw opgestart zoals al was aangegeven. Dit heeft na diverse keren opnieuw opstarten totaal niets gedaan of opgelost. Niet meer bellen/gebeld worden en niet meer SMS’en/geSMS'ed worden. KPN-ID aangemaakt waarmee ik mijn 06 niet kon koppelen omdat ik geen SMS ontvang, wat er weer toe leid dat ik niet verder kom met het instellen van het KPN-ID waarmee ik misschien verder zou kunnen komen (verwacht ik niet, maar goed, het vertrouwen raakt op als er maar genoeg tegenslag is).

Geen idee wat mijn type mobiel ertoe doet maar dat kunnen we ook nog wel openbaar maken. Ik heb een Nokia 6 waar het waarschijnlijk niet aan ligt.

Hebben jullie op dit forum geen PB zodat je mij gewoon een email adres kunt geven en dit allemaal gewoon privé afgehandeld kan worden ?


Omdat ik geen veld kon vinden om mijn mobiel nummer te plaatsen heb ik deze maar in ‘Persoonlijke opmerkingen’ neergezet. Ik mag dan maar hopen dat dit dan ook niet verder zichtbaar is voor anderen.


Probeer deze link eens v.w.b. chatten

 

https://www.kpn.com/service.htm


Hoi jimmy

Alle links die ik tot nu toe heb gekregen leiden allemaal naar dat zwarte scherm mer alle links die KPN heeft maar daar staat dus helemaal geen chat tussen.


@Andre_S  probeer de link eens met een andere browser bv chrome, safari etc


Dit is wat ik dus elke keer te zien krijg, misschien dat het anders is bij anderen

https://i.ibb.co/pw9nYHq/Screenshot-1.jpg


Dit is wat ik dus elke keer te zien krijg, misschien dat het anders is bij anderen

https://i.ibb.co/pw9nYHq/Screenshot-1.jpg

 

Je mist inderdaad een stukje boven dit zwarte gedeelte en ik zou zelf niet weten waar dat aan ligt , het enige wat ik kan bedenken zou je  kpn id niet correct is of dat de cookies de macht hebben over je browsers 


Ik krijg exact hetzelfde te zien met Firefox en Edge als ik nu dus in Chrome laat zien.

Ik heb in ruim 20 jaar nog nooit last van mijn Cookies gehad dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

KPN-ID heb ik net aangemaakt, als daar iets mis mee is heb ik daar weinig controle over denk ik.

Het is HEEL vervelend dat ik dus alleen via dit forum contact kan maken met KPN maar ik in 2 dagen tijd nog helemaal niemand van KPN iets zinnigs heb zien doen en ik dus door KPN z'n schuld nu al 5 dagen een waardeloos mobieltje heb waarmee ik dan gelukkig via WiFi nog What'sApp kan gebruiken, maar waar ik KPN als dienstverlener voor betaal heb ik dus niet. Het zou eens andersom moeten zijn, dan kan het allemaal heeeeel snel.


Ik zal maar alvast vermelden dat ik al bijna 40 jaar met computers bezig ben en er weinig besturingssystemen zijn die nog geheimen voor mij hebben, dat kan misschien wat vragen en suggesties schelen.


Hallo KPN !!!

Ik probeer nu al 4 dagen jullie aandacht te krijgen omdat ik niet meer van mijn abonnement gebruik kan maken doordat jullie zonodig mijn instellingen op de SIM-kaart moesten bijwerken waarbij er schijnbaar blindelings vanuit gegaan wordt dat fit bij iedereen goed gaat en daarbij helemaal niet denken aan wat dan als het mis gaat, hoe een klant jullie dan nog kan bereiken.

Kijken jullie uberhaupt op dit forum of is het gewoon helemaal niet mogelijk om hiermee met jullie in contact te komen. Dan heb ik verder geen mogelijkheden meer.

Misschien nog ouderwets in de pen klimmen als ik tenminste een postadres van jullie kan vinden.


@Andre_S Dit forum wordt zeker gelezen, in dit geval was ik een paar dagen vrij waardoor een reactie langer op zich liet wachten. 

Ook heb ik aan het begin van de week door middel van het wijzigen van een instelling geprobeerd om het van afstand voor elkaar te krijgen. Dit heeft helaas niet het gewenste effect gehad. 

Daarom zou ik graag de simkaart willen vervangen, daarvoor heb ik echter wel iets meer gegevens van je nodig.

Zou je daarom voor mij in je forumprofiel ook je postcode en huisnummer en het liefst ook je klantnummer willen invullen? Deze gegevens zijn uiteraard alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

Kun je mij laten weten als dit is gelukt? Dan ga ik voor je aan de slag! 


@Rutger Ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd, alvast bedankt voor de moeite.


@Andre_S Bedankt voor het invullen van je gegevens! 

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk in de brievenbus! Kun je mij laten weten of het met de nieuwe simkaart lukt?


Er spelen hier twee verschillende problemen die los van elkaar staan.

Die van de mobiel en de website die grotendeels niet wordt weergegeven bij je.

Allereerst de mobiel… je hebt niet toevallig een (heel) oud toestel (type) als bv. de Nokia 106 die je indertijd bij je abonnement hebt gekregen? Dan zit er simlock op en is het toestel niet meer bruikbaar. Dan moet je 'm vervangen.

Heb je de simkaart in een andere telefoon geprobeerd?

En wat dat betreft en bellen naar kpn: er bestaan méér telefoons op de wereld dan alleen de jouwe :wink:

En dan de website…. eerst maar eens: Ziggo.nl heeft dezelfde indeling. De site en daaronder een zwart blok met extra links. Doe die het wel bij je?
Je hebt toch niet nog een oude versie van Windows als XP, Vista of 8 / 8.1 in gebruik? En ook geen Internet Explorer. Maar Google Chrome, Firefox of Edge Chromium.


@Rutger Bedankt voor het regelen van een nieuwe simkaart. Ik laat het gelijk even weten of dit het probleem oplost. Vraag ik mij alleen nog even af, had KPN helemaal geen problemen verwacht en ben ik de enige of is dit iets waar meer klanten mee van doen hebben?


@PeterG Je vraagt nogal wat maar ik zal proberen om zo duidelijk mogelijk te antwoorden.

Nee, ik heb geen heel oud mobieltje, zoals ik hierboven al aangaf heb ik een Nokia 6 welke volgens mij nog geen 3 jaar oud is. Vreemd verhaal dat ik een nieuwe mobiel zou moeten aanschaffen omdat KPN mijn simkaart bijwerkt, vind je dat zelf ook niet?

Nee ik heb geen andere mobiel.

Ik wil verder niet al te veel privégegevens delen maar ik heb niet zomaar een andere telefoon ter beschikking. Dit was overigens niet nodig omdat het ook op andere manieren mogelijk was om problemen op te lossen, waaronder dit forum wat dus achteraf voor mij de enige mogelijkheid bleek te zijn.

De website van KPN doet het overigens gewoon alleen staat de Chat er dus niet tussen. Bij Ziggo klik ik op Contact en zie vervolgens wel een Chat mogelijkheid.

Ik heb een PC met meerdere besturingssystemen waaronder Windows 7, Windows 10 en Linux. Op beide Windows versies kreeg ik precies de zelfde website (zonder Chat link) en dit geldt voor zowel Firefox als Chrome.

Even terzijde, ik gaf al aan dat ik al 40 jaar met computers werk en er op dat gebied weinig geheimen voor mij zijn. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik dan bij Windows XP blijf hangen. Ik heb van mijn kant alles geprobeerd om eruit te komen, op elk denkbare manier, maar misschien ligt het probleem helemaal niet aan mij maar is de website van KPN toch niet zo goed als ze dachten.

Eén van de problemen waar ik continue tegen aanloop is dat je van alle kanten, via een soort trechter, uitkomt bij een SMS ter controle/bevestiging wat uiteraard nooit gaat werken zodra een klant deze niet meer kan ontvangen. Wellicht dat KPN hier wat van kan leren want wat is er mis met een controle/bevestiging via email zodra SMS niet (meer) werkt.

KPN, wil je meer bieden dan de concurrent, haal de email uit het verdomhoekje en maak het verschil. Heel het bedrijfsleven maakt er gewoon gebruik van, behalve providers van internet- en mobielediensten. Als een soort schapen hebben ze elkaar allemaal gevolgd om email te schrappen uit de contactmogelijkheden, misschien met een goede reden welke ik anno 2021 niet zou kunnen bedenken. Spam wordt al jaren automatisch gefilterd. Jaren geleden werd je inderdaad overspoeld met dat soort berichten maar ik zie bij mijzelf al enkele jaren de trend dat het bijna aan het uitsterven is. Met een simpel emailtje was mijn probleem binnen ‘no time’ opgelost geweest, had het meerdere honderden toetsaanslagen gescheeld, had ik mij niet onnodig hoeven aanmelden en was mijn privacy beter beschermd geweest. Hoewel veel mensen niet veel om hun privacy geven, behalve als ze er direct mee geconfronteerd worden, hecht ik er veel waarde aan om mijzelf hiervoor te beschermen omdat de hiervoor bedoelde instanties niet echt hun best doen. Regelmatig zijn er gegevenslekken of worden klantgegevens gestolen. Des te minder ik prijs geef, des te minder er valt te lekken/stelen, des te veiliger het voor mij is. Niet dat ik van enig financieel belang ben of iets te verbergen heb maar wat er niet is kan niet misbruikt worden. Ik gun en respecteer iedereen zijn/haar privacy maar verwacht dan ook dat mijn privacy gerespecteerd wordt.


Nokia 6 welke volgens mij nog geen 3 jaar oud is

Die zou zonder meer moeten werken…. Heeft zeker geen simlock.

Nee ik heb geen andere mobiel.

Dat was ook de 'vraag’ niet. Jij niet, maar buren, vrienden, kennissen danwel familie toch wel waar je het gratis nummer van kpn even mee kan/mag bellen toch wel?

Ik wil verder niet al te veel privégegevens delen maar ik heb niet zomaar een andere telefoon ter beschikking.

Ik zie verder absoluut totaal niet wat dat met privacy(gegevens) van doen heeft. Maar mogelijk mis ik je denkwijze.

Ik heb een PC met meerdere besturingssystemen waaronder Windows 7, Windows 10 en Linux. Op beide Windows versies kreeg ik precies de zelfde website (zonder Chat link) en dit geldt voor zowel Firefox als Chrome.

Als je IT-er bent zou je er toch uit moeten komen waarom bij jouw de website van KPN verkeerd wordt weergegeven. Moet in je lokale netwerk zitten. Hoe is de weergave als je met de laptop via de Hotspot (wifi) van je telefoon de website bezoekt?

Die met Windows 7 zou ik niet meer met internet verbinden…..

haal de email uit het verdomhoekje

Tja en dan al die scheldmails weer scheiden. En er zijn tig afdelingen. Dan zou kpn met net zoveel e-mailadressen moeten werken en dat werkt ook niet. Hoe moet een klant het juiste adres weten? Hier plaatsen ze vragen al onder de verkeerde rubriek. Of je hebt weer een hele afdeling nodig die die mails leest en doorstuurt naar de juiste afdeling. Nu, als je bv. belt, wordt je gewoon met de juiste afdeling verbonden.

Klanten verwachten met e-mail binnen 30 minuten antwoord. En gaan er dan nog mails achteraan sturen. Meer bedrijven stoppen derhalve met e-mail weet ik. (ook dat van mijn broer)

Geen enkele provider heeft nog een email adres. (ziggo, kpn, t-mobile). Xs4all heeft dat wel maar dan in eerste instantie via een mailformulier. Dus ook geen direct mailadres.
In plaats van e-mail hebben ze nu CHAT. Dat werkt veel handiger. kpn.com/service (alleen werkt dat bij jou op dit moment niet….)

Wat de simkaart betreft: ikzelf zou naar een kpn-winkel of lokale telefoonwinkel gaan.


@PeterG

Ik merk dat je er van uitgaat dat iedereen leeft zoals jij.

Wat wil je dat ik zeg. Dat ik terminaal ziek ben, nauwelijks kan bewegen of lopen, geen familie dichtbij heb of wellicht helemaal geen familie meer heb. Vanwege ruzie om de barbecue geen contact met mijn buren meer heb/wil hebben. Etc. etc. Waardoor ik geen andere telefoon ter beschikking heb.

Dit is uiteraard puur hypothetisch maar wel privé waarom ik geen andere telefoonverbinding tot mijn beschikking heb. Ik heb er geen behoefte aan om in details te treden waarom, vandaar privacy.

Ik heb niet gezegd dat ik IT’er ben hoewel ik waarschijnlijk meer weet dan de gemiddelde IT’er.

Ik heb helemaal geen laptop, geen 3G/4G/5G om als hotspot te gebruiken en kan de website van KPN niet analyseren waarom de chat niet verschijnt, zo eenvoudig is dat ook weer niet. Als het, zowel met Windows 7 als met Windows 10, en zowel met Firefox als Chrome (en Edge, wat dus eigenlijk gewoon Chrome is), niet werkt denk ik niet dat de fout bij mij zit. Helemaal uitgesloten is het natuurlijk nooit maar de kans is vrij klein. Als het zou komen omdat ik b.v. geen ActiveX toesta zou een goede website mij als gebruiker hierop attent kunnen maken en misschien is het helemaal niet zo’n slecht idee om in de FAQ op te nemen wat je minimaal nodig hebt om de website te laten functioneren en wat noodzakelijk is om het GOED te laten functioneren. Dit zou als één van de eerste topics binnen de FAQ kunnen/moeten verschijnen. Dan kun je als gebruiker zelf afvinken waaraan je voldoet en wellicht op die manier zelf de oorzaak kunnen vinden en verhelpen. In grote lijnen zijn de vereisten voor een juiste werking van een website hetzelfde zolang er geen nieuwe ontwikkelingen worden toegevoegd, hetgeen je dan aan de zogenaamde ‘Checklist’ kunt toevoegen/aanpassen. Aangezien ik zelf programmeur ben geweest weet ik dat je moet proberen om fouten binnen je code op te vangen, te analyseren en op te lossen danwel een oplossing aanbieden, en dat dan eigenlijk zonder dat de gebruiker daar ook maar iets van merkt (uiteraard behalve als je een oplossing aanbiedt).

Ik zou overigens niet weten waarom ik met Windows 7 geen gebruik meer zou kunnen maken van het internet. Een goede anti-virus en firewall kunnen dit prima beschermen en de kans dat een hacker mijn minimale vulnerability binnen Windows 7 tegenkomt is als een speld in een hooiberg. Als je ellende opzoekt zul je het zeker vinden, met andere woorden, als je naar hacks zoekt zet je je deur wagenwijd open maar gaat Windows 10 je ook niet helpen.

Mail-formulieren zijn een mooi alternatief voor de reguliere email en houdt eMail-Bots al buiten de deur. Mail-formulier, reguliere email, email is email. Als KPN zo veel haat-/scheldmails ontvangt KAN dit ook een oorzaak hebben. Ik heb zelf jarenlang een bedrijf gehad en misschien 2 of 3 emails ontvangen die niet helemaal zuiver waren. En dan nog was er een reden waarom die klant boos was. Natuurlijk hadden ze dat anders moeten doen maar het is maar net hoeveel onrecht hem of haar is aangedaan of hoe dit voor die klant voelt en hoezeer deze opgefokt is geworden. Maar dan nog was bij mij klant koning, iets wat je tegenwoordig nog weinig tegenkomt. Veel bedrijven hebben tegenwoordig de ‘Je mag blij zijn dat je bij mij klant mag zijn’ instelling, hetgeen ik zorgwekkend vind en haat-/scheldmails KAN uitlokken.

Ik kan een heel klein voorbeeldje geven wat ik vrij snel tijdens het aanmelden bij het KPN-account tegenkwam. Ik zeg er uitdrukkelijk bij dat het een klein voorbeeldje is maar ik had wel even zo een moment van ‘Ze hebben wel een erg lage dunkt van hun klanten’. Dit was tijdens het aanmelden bij het invoeren van mijn mobiele nummer waarbij er een fout optrad, alwaar er een melding verscheen dat ik WAARSCHIJNLIJK mijn 06-nummer niet goed had ingevuld. Natuurlijk kan dit een enkeling overkomen maar 99% van je klanten kennen hun eigen 06-nummer als geen ander. Om er dan standaard vanuit te gaan dat je klant zijn eigen nummer niet kent of niet goed kan invoeren vind ik op z'n zachtst gezegd stuitend. Als je website niet goed werkt moet je niet eerst de schuld bij je klant gaan neerleggen of insinueren dat deze dom is, te dom om 10 cijfers die hij goed kent juist in te voeren. Op dat moment hadden ze deze melding beter achterwegen kunnen laten, klant is koning weet je wel. Geef gewoon aan dat er iets mis is gegaan en of ze het nogmaals willen proberen. Mocht de fout inderdaad door het verkeerd invoeren van het 06-nummer gekomen zijn dan zal dat hoogstwaarschijnlijk geen 2de keer gebeuren. Het zijn soms de kleine dingen die je doet en soms de kleine dingen die je juist niet doet.

Dat met name providers geen email meer gebruiken had ik al aangegeven. En ze zullen daar ook wel hun redenen voor hebben. Maar een deur op slot doen omdat je geen zin hebt dat daar nog langer klanten door naar binnen kunnen komen is in mijn ogen geen mooie oplossing. Wat de reden ook mag zijn, dit mag dan niet ten koste van je klanten gaan. Zeker niet aangezien er manieren zijn om niet-klanten buiten de deur te houden. Als ik b.v. een account heb aangemaakt, met een actief klantnummer, zou er een mogelijkheid geboden kunnen worden om een mail-formulier in te vullen. Zoals je ziet kan het gerust, eenvoudig en klantvriendelijk opgelost worden zonder dat je overspoeld wordt door ongewilde berichten. Met een eenvoudig te selecteren onderwerp kun je gelijk ervoor zorgen dat de email naar de juiste afdeling gaat.

Nu zit ik hier gewoon kosteloos advies te geven waar IT’ers enorme bedragen voor rekenen. Aangezien ik niet andermans brood uit de mond wil stoten zal ik het hierbij laten.

 


Dit is uiteraard puur hypothetisch maar wel privé waarom ik geen andere telefoonverbinding tot mijn beschikking heb. I

Toch wel jammer dat er dus geen enkele kennis, buur, vriend(in) of familielid een telefoon heeft. Dan heb jij er ook geen nodig toch? Maar alle gekheid op een stokje: het hoeft dus niet een telefoon te zijn die JIJ hebt (op je naam of in gebruik bv prepaid). Maar een ander. Als er iemand op bezoek komt bijvoorbeeld. Dan kun je met dienst telefoon kpn bellen.

 

Ik zou overigens niet weten waarom ik met Windows 7 geen gebruik meer zou kunnen maken van het internet. Een goede anti-virus en firewall kunnen dit prima beschermen

Zucht. Allerlei viruscanners als Avast en Norton ondersteunen W 7 al jaren niet meer. En Microsoft zelf ook niet. Is zo lek als een mandje. Echt “beetje dom” om er nog het internet mee op te gaan. En helemaal om bv nog voor de bank te gebruiken.

Uit je reactie achtte ik je beter op de hoogte.

Hopelijk werkt het weer met de door Rutger toegestuurde simkaart. Verder houd ik hier op. Heeft duidelijk geen nut.


Joepie, de nieuwe SIM-kaart is aangekomen.

Gelijk ingelogd om deze te activeren, MAAR, helaas, dit werkt uiteraard ook weer niet (en niet gelijk mij de schuld geven hè)

Screenshot-2.jpg (1920×1080) (ibb.co)

Even ter info, (voordat iedereen mij gaat bellen) dit is uiteraard niet mijn telefoonnummer :wink:


Wees gerust Peter, bankieren doe ik uitsluitend met mijn mobiel.

Ik had in mijn topic-start-bericht aangegeven dat ik mijn mobiel hoofdzakelijk voor noodgevallen heb, en vrienden, kennissen en familie hoeft natuurlijk niet binnen handbereik te zijn om ze te kunnen bellen, dit is bovendien juist de reden dat ze telefoon hebben uitgevonden.

Ik waardeer gerust dat je wilt helpen maar ik heb inmiddels alles al geprobeerd maar niets schijnt te werken, zelfs geen nieuwe SIM-kaart. :tired_face: