Skip to main content
Ik had dit graag per email gedaan, want dan had ik documenten en contractnummers e.d. mee kunnen sturen. Echt belachelijk dat de hele wereld met email werkt, maar een e-mailprovider als KPN geen e-mailadres heeft.
 
L.S.,
 
Zo aan het eind van het jaar werk ik mijn administratie altijd bij.
 
Daarbij bleek mij dat ik kennelijk teveel betaal voor mijn op 24-08-2020 verlengde contract*******
 
Op het contract staat dat ik totaal per maand verschuldigd ben € 23,50. Daaronder staat een regel die vermeldt : "Bij de prijzen in dit overzicht hebben we nog niet uw korting van KPN Hussel verrekend. Voordat we uw factuur maken, controleren we dit. Als u recht hebt op deze korting, dan ziet u die terug op uw factuur."
 
Ik betaal echter maandelijks € 23,50 en de hussel korting wordt niet verrekend.
 
Uittreksel maandelijkse nota :
 
Abonnement Periode 18.12 - 17.01 
Hussel 10 GB en 150 min/sms                  31,50 
Korting + 10 GB extra                           -4,00 
Welkomstkorting                                      -4,00 
5G                                                           2,50 
5G - Korting zolang het abonnement loopt -2,50 
Te betalen                                               23,50
 
Op het contract staat dat ik totaal per maand verschuldigd ben € 23,50. daaronder staat een regel die vermeldt : "Bij de prijzen in dit overzicht hebben we nog niet uw korting van KPN Hussel verrekend. Voordat we uw factuur maken, controleren we dit. Als u recht hebt op deze korting, dan ziet u die terug op uw factuur."
 
Ik betaal echter maandelijks € 23,50 en de hussel korting ad. € 5,00 wordt dus kennelijk niet verrekend. (de reden waarom ik mijn contract op deze manier verleng heb is het feit dat ik hiermee volgens uw telefoniste/servicemedewerkster minder zou gaan betalen dan ik voor mijn voorgaande contract ad. € 19,00 betaalde = minder betalen voor meer).
 
Ten tweede werd mij bij het aangaan van het contract beloofd dat mijn MB-bundel zou worden verdubbeld (de toenmalige actie). Ook dit is niet geëffectueerd.
 
​Graag​ verneem ik van u hoe ik het teveel betaalde terug ontvang en wanneer en de te weinig toegekende MB's gaat verwerken.
 
Met vriendelijke groet,
--
Ronald Hiltemann
*admin: gegevens verwijders ivm privacy

De hele wereld mailde ooit inderdaad. Veel grote bedrijven zijn daar vanaf gestapt. Op dit forum helpen klanten elkaar en als we er niet uitkomen springt een moderator bij. Die zal ook op uw topic reageren. Vul uw profiel helemaal in dan kunnen ze meteen voor u aan de slag. Overal waar prive bij staat is alleen zichtbaar voor de moderator en u. De wachttijd is momenteel ca 5 dagen.