Skip to main content

Hetzelfde hier, alleen dan met thuis abonnement.

Contract liep 8 januari af en vanaf die tijd zijn er ook geen diensten meer geleverd, geen internet van KPN tijdens overstap, echter beweert KPN nu opeens dat abonnement pas 23 is opgeheven, terwijl KPN monteur 11 januari zei dat de modem niet stuk is, maar dat we afgesloten zijn en bij de nieuwe provider moeten zijn.

 

In januari toch volledige bedrag afgeschreven 50 euro waarvoor nooit diensten zijn geleverd, noch oplossing aangeboden. 

 

Opnames heb ik. Hele gedoe en betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt kunnen maken.

 

Moet eerlijk zeggen dat ik helaas nooit eerlijkheid en oplossing heb gekregen van KPN. Andere providers doen tenminste wel wat aan hun fouten en verbergen niet achter "Ik weet niet waar het aan ligt" zonder teveel betaalde bedragen te retourneren.

@L. B. Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit! 


Hoi Rutger,

Gedaan! 

Ik heb jullie trouwens ook al via Facebook een privébericht gestuurd, maar volgens mij is het niet helemaal duidelijk, dat ik echt maar tot 8 januari gebruik heb kunnen maken van jullie internet en daarna afgesloten was en niet tot 23 januari, zie onderaan bericht screenshots.

Ik heb ook video van de offline modem, telefoonopnames, maar die wil ik niet direct zonder verzoek hier online openbaar plaatsen en de screenshots zijn meer dan genoeg lijkt mij.

Ik heb inmiddels per e-mail bericht factuur/credit - €29,02, maar die klopt ook niet, dubbel afgerekend dan geleverd. Maandbedrag: €50,- voor internet, ook volledig afgeschreven in januari 2021.

Wat er werkelijk geleverd is: 

(Precies: 7 dagen en 4 uur 45 minuten tot 8 januari 4:45 AM - op een vroege ochtend)

50:31 = €1.61 (ongeveer) x afgerond 8 dagen = 1.61 x 8 dagen = €12.88 en niet €20.98.

Ik verwacht dan ook correcte bedrag €50.00 - €12.88 = - €37.12 in plaats van - €29,02

Eigenlijk is er niet eens volledig 8 dagen internet geleverd, maar (7 dagen en 4 uur 45 min) om de overstap toch nog vriendelijk en eerlijk te afsluiten heb ik het voor over om 1 dagje veel te betalen dan gebruikt, maar betalen voor de 10/11 dagen dat ik geen internet heb kunnen gebruiken van KPN, dat is onrechtvaardig en niet loyaal.



Ik hoop zsm het juiste bedrag terug te ontvangen en probleem topic te afronden.

 

Facebook bericht 18 januari 2021
 
Facebook bericht 18 januari 2021
8 Februari 2021 
Pas na 2 weken later bovenstaande reactie

 


@Rutger_ Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie de officiele opzegging inderdaad per 23-01 in het systeem staan, dus daar lijkt iets mis te zijn gegaan. In dit geval heb ik een vergoeding van € 8,04 ingevoerd. Dit bedrag wordt zo snel mogelijk uitbetaald.Â