Skip to main content

@Kpn Ik ben van de week telefonisch benaderd voor het aangaan van een abonement voor mobiele telefonie. Hierbij zijn afspraken gemaakt dat zowel mijn nummer als die van mijn vriendin overgenomen zouden worden van de huidige provider. Ik ben deze overeenkomst aangegaan waarbij mij telefonisch meerdere keren is vermeld dat ik geen aansluitkosten zou hoeven betalen voor beide abonmenten. Nu zie ik echter dat voor een van beide toch aansluitkosten gerekend is. Ik zou dit graag gecorrigeerd zien aangezien dit overeen gekomen is.

 

Ik zie graag de reactie tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

  1. Jurriens

Dag @GJurriens! Onder de aansluitkosten komen we niet uit. Die zijn ingebouwd in het systeem en worden ten alle tijden in rekening gebracht, tenzij anders aangegeven (bijv. in geval van een tijdelijke actie). Als de collega dit persoonlijk aanbiedt, dan dient dit achteraf (door die collega) gecorrigeerd te worden. Dit had wel even aan je doorgegeven mogen worden:see_no_evil:. Als je het goed vindt, kijk ik met je mee of de aansluitkosten met terugwerkende kracht vergoed worden. Hier heb ik je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, geboortedatum, postcode en huisnummer zijn voldoende om te controleren of navraag te doen.

Ik hoor graag van je! :blush:


Wat staat er in het contract?


@Lisa Ik heb mijn profiel bijgewerkt.


Dankjewel @GJurriens! Ik heb de betreffende collega even bericht. Ik ga ervan uit dat hij dit verder oppakt en mij laat weten wanneer het geregeld is.