Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,


21 oktober j.l. heb ik een bestelling gedaan via jullie site. Het gaat om een telefoontoestel (IPhone 11 Pro Midnight Green 64 GB) i.c.m. een telefoonabonnement. KPN heeft mij op 26 oktober j.l. de bevestiging gestuurd dat het toestel onderweg was en de volgende dag geleverd zou worden. 

Dinsdag 27 oktober 2019 ontving ik de bevestiging in de mail met de boodschap dat het toestel geleverd zou zijn op het bij u bekende adres. Helaas is dit niet het geval geweest. Het toestel zou linea recta naar Ceva Logistics gestuurd, hier is het pakket om 11:16 aangekomen. Naast het feit dat er ten tijde van de bezorging iemand aanwezig is geweest om de bestelling in ontvangst te nemen, is er op mijn adres nooit een pakketje aangeboden. 

Na contact te hebben gezocht met een medewerker van KPN, de medewerker heeft op zijn beurt contact gezocht met Ceva Logistics. Zij zouden binnen drie werkdagen contact met mij opnemen, tot op heden heb ik niks van hen vernomen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat er een oplossing wordt gezocht, ik voel mij niet serieus genomen als klant. 

Omdat u tekort bent gekomen in de nakoming van de levering van het toestel ex. art. 6:74 BW en u aansprakelijk bent voor het gebruik van hulppersonen, in dit geval PostNL en Ceva Logistics ex art. 6:76 BW, zie ik geen andere optie om u een uiterlijke termijn van een week vanaf deze dagtekening, te geven om de overeenkomst alsnog na te komen. Immers heeft u al een bedrag van 125,69 euro geïncasseerd zonder te voldoen aan de overeenkomst. 

Indien wij niet in overeenstemming met elkaar kunnen komen na de gestelde termijn, behoud ik mij het recht om de overeenkomst/betaling op te schorten tot de overeenkomst naar voldoening is nagekomen.

Ik heb de afgelopen twee weken met 6 medewerkers van KPN contact gehad en niemand kan mij helpen. En ik mag het zelf oplossen.

 

Met vriendelijke groet, 


L.E. Wolfs

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo@Lore wolfs Als eerste is het natuurlijk bijzonder vervelend voor je dat je nieuwe toestel niet is bezorgd. In zo'n geval is het uiteraard het belangrijkste om te achterhalen waar het toestel nu is, om daarna te zorgen dat het alsnog bij je terecht kan komen. Op basis van wat je schrijft vermoed ik dat de collega's die je aan de telefoon hebt gesproken dit ook in werking hebben gezet. Dat je iets hoort zodra er wat bekend lijkt me vanzelfsprekend.

Helaas zit je wel met het gevoel dat er niets gedaan wordt en ik hoop je in elk geval iets meer te kunnen vertellen. Ik ga natuurlijk met je meekijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Lore wolfs Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ben je via een ander weg al wat wijzer geworden? Ik kijk graag met je mee, dus als je mijn hulp nog nodig hebt lees ik het graag. 


Reageer