Skip to main content

Wat een leugen we zijn twee keer geweest ik bestel via site kpn volgende dag in huis mooi niet 4 dagen later kom de man ja dan ben ik op werk gelijk anuleren zonder overleg met ons daar komt bij mijn betaling voor toestel 144 95 

Voor toestel moet ik maand wachten voor ik het terug heb machtsmisbruik ga ook werk van maken joofdkantoor ga ik ook op de hoogte stellen te gek voor woorden kpn blijft in gebreken maar doet niks probleem ligt u bij de klant jeb nu abo bij u concurrenten gekocht 1 dag geregeld wens ook mijn betaling uiterst maandag middag op me rekening bij te schrijven  

 

Wordt vervolg ga ook bij online klachten groot stuk plaatsen al mijn abonementen van telfort ga ik ook bij concurent plaatsen walg van de houding van kpn mensen waarschuwen voor u werk wijze 

Vr gr f de roo

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Groot uitlichten voor zo laat  besteld volgende dag in huis niks 4 dagen later en dan ook nog is een keer gelijk anuleren maar me betaling van toestel krijg ik een maand later pas terug 

Schoften 2 verschilende email de 1 staat op u verzoek geanuleerd 

Mail 2 staat we waren twee keer geweest nou nee waar zijn de bezorg mails dan 

 

Ook staat nergens in de mail mijn betaling van toestel NOOIT MEER KPN EN TELFORT LAAT ZE TELFORT 10 X BETER DAN MOEDERBEDRIJF KNEUZEN 


Geen antwoord zit nu al 40 min aan de tel om ze te spreken zitter er mr twee mensen knappe sevices kpn zet hem op 2019 glasvezel tijd lijkt wel bij kpn met de postduif

 


Hoi Ferry, welkom op het Forum! Uit je berichten is duidelijk dat de bezorging van je nieuwe toestel niet bepaald goed is verlopen, wat ontzettend jammer. :disappointed:  Ik begrijp dan ook zeker dat je het geld dat je al betaald hebt voor dit toestel zo snel mogelijk terug wilt. Doorgaans heb je binnen twee weken het geld weer terug. We zijn inmiddels al een paar dagen verder, heb je het geld wellicht al ontvangen? 


Nee nul maar verwacht ook niet anders twee weken wachten 

Dit mag niet eens kpn anuleerd zelf en dan ook nog is me geld twee weken in bezit houden 1 dag te laat je factuur betalen gelijk dreig brieven 

Alles 1 richting kpn heeft de macht consument melk koe 


Jammer dat je het geld nog niet hebt, dat was mooi geweest. In dat geval kan ik je alleen aanraden om de twee weken af te wachten. Mocht je het dan nog niet hebben, dan kun je altijd een nieuw bericht in dit topic plaatsen. Voor wens ik je, ondanks dit, nog een mooie dag! 


Ja bedoel ik twee weken dat bedoel ik kpn bepaald dat effe staat nergens in je regelement maar gewoon effe afwachten doet kpn dat ook met rekeningen effe afwachten twee weken komt goed nee gelijk dreig brief dat noemen we machts.misbruik geluk er mee kpn is erg klant on vriendelijk en services is waardeloos 

 

Telfort is de baas daar gaat het wel zo als het hoord sjapo telfort 


Reageer