Skip to main content

Ik heb een vraagje ik heb namelijk 2 toestels op me abonnement namelijk eentje voor me dochter en eentje voor me zelf. Nu is het zo dat de abonnement kosten rond de 48 euro zit en 60 euro 

nu mag ik binnenkort verlegen en die kost dan inplaats van 48€ 53€ heeft dit een grote kans dat ik het toestel niet kan verlegen? Of hoe zit het? Ik voel me beetje gefrustreerd namelijk 

Ik heb een vraagje ik heb namelijk 2 toestels op me abonnement namelijk eentje voor me dochter en eentje voor me zelf. Nu is het zo dat de abonnement kosten rond de 48 euro zit en 60 euro 

nu mag ik binnenkort verlegen en die kost dan inplaats van 48€ 53€ heeft dit een grote kans dat ik het toestel niet kan verlegen? Of hoe zit het? Ik voel me beetje gefrustreerd namelijk 

Ik denk dat je het wel kan verlegen want het is 5€ meer. Ik denk gewoon dat je het krijg maar ik weet het zelf ook niet. Ik betaal namelijk niet me abonnement zelf maar me moeder en die heeft ook 2 abonnementen op haar adres staan als het toch niet gelukt is laat het dan maar even weten. 😛 ik heb helaas echt geen idee excuus.


Hoi @ToubiDZN! Ik weet niet of ik je bericht goed begrijp, maar ik hoop dat ik je met deze uitleg een eindje op weg help:

Je kunt 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Dit is geen verplichting, maar mocht je een nieuw toestel willen of een compleet ander abonnement, dan is het een goede optie. Het toestel krijg je dan zo snel mogelijk thuis en het abonnement gaat in zodra je huidige contract afgelopen is. Hiervoor moet je wel eerst een inkomens- en lastentoets doen. Zo kun je zien welk gedeelte van je toestel je maandelijks kunt betalen en hoe hoog de eenmalige kosten ongeveer zullen worden.

Mocht je niet willen verlengen en ben je tevreden met je huidige abonnement/toestel, dan kun je het abonnement gewoon door laten lopen. Hij wordt dan automatisch maandelijks verlengt en stopt dus niet zomaar. 🙂 Aan het einde van je contract heb je het toestel dan afbetaald en gaan de kosten van je abonnement dus omlaag. 

Geeft dit antwoord op je vraag? Zo niet, wil je dan toelichten wat je precies bedoeld met het volgende?

nu mag ik binnenkort verlegen en die kost dan inplaats van 48€ 53€ heeft dit een grote kans dat ik het toestel niet kan verlegen? Of hoe zit het? Ik voel me beetje gefrustreerd namelijk 

Dan denk ik mee.