Skip to main content

Sindskort werkt bij ons de TP Link icm een KPN simkaart niet meer. We gebruiken het al dik twee jaar en nooit echt problemen gehad. Als ik de KPN simkaart er uit haal en er weer in stop werkt internet 1 tot 2 minuten en daarna niet meer. Als ik de KPN simkaart in mijn telefoon stop werkt het verder prima. Als ik echter mijn privesimkaart van T-Mobile in de TP Link stop werkt dat ook goed. Vraag me af waar het probleem kan liggen? Heb echt vanalles geprobeerd. Resetten, van de stroom af halen etc.

 

Is het een data only abonnement? Met een 097 nummer? Een gewoon 06 nummer mag officieel niet in een router gebruikt worden. Misschien dat KPN er nu (pas)op handhaaft?


Hallo HGD, Het is een simkaart met onbeperkt bellen en data. Daar ben ik niet van op de hoogte. Gisteren ook gebeld met KPN en daar hebben ze niks over gezegd. Het is ook kleinzakelijk. Maar zal het eens navragen. Dank voor de snelle reactie!


Wellicht dat iemand van KPN hier kan reageren of dit bevestigen.


Hallo @Soulman! Welkom hier en bedankt voor je vraag. Het is inderdaad niet de bedoeling om het Onbeperkt Data abonnement te gebruiken als vervanging van je vaste internet abonnement. Als iedereen dat zou doen, dan raakt het mobiele netwerk overbelast. Uit je bericht maak ik niet op dat je de simkaart daar voor gebruikt. Zover ik weet kijken wij niet naar het apparaat waar de simkaart in zit, maar alleen naar het verbruik. Het is dus gek dat de Mifi-router niet goed meer functioneert met de simkaart, terwijl die het in een telefoon wel goed doet. 

Wat type TP-link router gebruik je?Â