Skip to main content

Hier dezelfde problemen, sinds eind mei. Internet bevriest compleet of is gruwelijk langzaam. Op mijn telefoon komt de snelheid vaak niet boven de 30 mbps uit, Als ik dat al haal.

Begin juli melding gemaakt van de problemen sindsdien al actief in de analyse i.s.m Kpn, maar ze kunnen de oorzaak van het probleem niet vinden. 

Daarnaast geven ze aan nog niet aan compensatie te kunnen werken omdat ze het probleem niet weten. Mogelijk ligt het aan de telefoon en dan willen ze niet compenseren.

Begin langzaamaan ook te twijfelen over een mogelijk overstap nu ik de snelheden bij ander providers zo hoor. Maar ik heb net een nieuw contract afgesloten. Dus dat zal wel een lange weg van ingebrekenstellingen worden.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Daniel VDH, welkom op onze community, wat balen dat dit zo slecht werkt. Ik denk wel dat mijn collega's van de technische dienst hier de juiste afdeling voor zijn maar je zou deze vraag ook eens bij Samsung neer kunnen leggen. Wellicht hebben zij nog tips

Beste Thomas,

Ik ben reeds in overleg met de technische dienst.

Laat hun het verder maar oppakken.

Het is namelijk al maanden geleden gebleken dat het niet aan samsung ligt maar aan kpn.

Alleen KPN wil dit zelf niet erkennen. 

Gr Daniel.

Hoi. Heb je dit probleem op een en dezelfde plek? Of bijvoorbeeld in je woning? Heb je de netwerk instellingen al eens gereset? En heeft iemand anders die ook KPN heeft dit probleem ook? Of kun je bijvoorbeeld jouw simkaart in een ander toestel testen?

Beste Bart,.

Ik laat de communicatie verder aan de technische dienst van kpn, die zijn er ondertussen sinds mei mee bezig..…

Dus ooit zal het wel goedkomen, als ik waarschijnlijk uit frustratie een ander toestel heb  gekocht.

@Daniel VDH 

Ik heb sterk het idee dat jij maar met een half verhaal komt, terwijl we benieuwd zijn naar het hele verhaal. 

Toch zijn we wel benieuwd naar jou ervaringen. Je geeft aan dat je nog niet hebt onderzocht of het aan jouw telefoon ligt. Probeer dat eerst eens. Of heb je al wat geprobeerd? Er wat zijn de resultaten daaruit gebleken?

Ik snap de goede intenties, maar jullie stellen vragen die al maanden geleden met kpn zijn beantwoord of uitgesloten.

De situatie is nu dat kpn het in "onderzoek" houdt omdat ze het probleem niet zouden weten.

@Daniel VDH 

Wat is er mis om jouw conclusies en resultaten hier te delen? Je hebt niet voor niets een topic geopend. 😉

Misschien ligt het probleem gewoon bij jouw telefoon? Misschien zadel je KPN nu dus op met een probleem die er eigenlijk niet is. Dat lijkt mij best zonde.

Dus, kom op Daniël. 😊

Ik heb geen topic geopend, kpn heeft 1 van mijn vele reacties op andere topic afgesplitst naar een eigen topic.

Verder laat ik het hierbij.

Beste ​@Daniel VDH , dat maakt toch niet uit. Je hebt een bericht geplaatst voor hulp. Althans, je komt niet voor niets naar het forum toe. 

Dus waarom wil je jou bevindingen dan niet delen. Hoe mooi zou het zijn dat wij misschien een geweldige oplossing geven, en jij dankbaar dit topic verlaat? 

Het zou zomaar kunnen! Wij communityleden hebben we wel vaker voor hetere vuren gestaan met vragen van medeklanten.

Dus wil je het? Of wil je nou geen hulp terwijl je misschien nog maanden in het ongewis blijft zitten, terwijl het probleem misschien bij jouw telefoon blijkt te liggen? En wat je mogelijk nog nog een hoop (onnodig)  geld en overstapgedoe kan besparen.

Als ik jou was had ik de keuze wel gemaakt.

Maar goed! Het is aan jou of dit topic misschien een happy end kan krijgen. 

Reageer