Skip to main content

Ik probeer vandaag na 3 weken vakantie weer in te loggen op mijn werk server via Kerio VPN maar deze geeft nu opeens de volgende melding: Kan geen gegevenstunnel tot stand brengen (UDP-verkeer is waarschijnlijk geblokkeerd). Dit werkte 3 weken geleden nog prima!

Help, moet aan het werk:astonished:

Ik hoor graag wat ik nu kan doen om dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt voor een snelle reactie.

 

 

Hallo @DaantjeVis , wat bedoel je met hotspot?

Kan de ICT-afdeling van je werk geen oplossing bieden?

Als je niets aan de instellingen veranderd hebt zou het gewoon moeten kunnen werken.

Misschien de te gebruiken systemen eens herstarten in de juiste volgorde?

 


Hai @JanD ,

Dank voor je bericht. Ik heb mijn mobiele hotspot aan staan en zo dus wifi verbinding met mijn laptop. Alle stappen idd al doorgelopen met de ICT afdeling (dus idd ook herstart) maar helaas zonder resultaat, ze hebben geadviseerd om contact op te nemen met KPN omdat het een instelling is die soms word aangepast door de provider. De klantenservice stelde voor om hier de vraag te stellen, ze kwamen er niet uit.

 

 


Is de data niet gewoon op? 


Is de data niet gewoon op? 

@Nick83 Ben niet ICT geschoold, maar dit overzicht heb ik nog wel hahaha. 

Ik heb onbeperkte data en verder werkt alles (online).


Beste @DaantjeVis, welkom en sorry voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Heb je de boel aan de praat gekregen? Wij blokkeren niets, dus daar zou het niet aan moeten liggen..


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt en hoop dat je alles aan de praat hebt gekregen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?