Skip to main content

Sinds een aantal maanden KPN Unlimited abonnement in gebruik.

KPN’s wifi netwerk is ondanks 2 versterkers en de nieuwste router nog steeds zo bar slecht dat ik boven geen verbinding heb, dit heb ik inmiddels maar opgegeven, hierdoor komt de ‘unlimited’ data goed uit.

Sinds kort krijg je dus 8GB standaard en alles daarbuiten binnen dezelfde dag moet je doormiddel van de app of SMS activeren. Het grappige van het activeren via de app vind ik dat je daar WiFi of 4G voor nodig hebt, terwijl je dat juist probeert te activeren. Hierdoor blijft de SMS ‘NL2000 AAN’ dus over. 

Nou gebeurt het mij de afgelopen weken dagelijks dat ik een SMS terug krijg met ‘aanmelding ontvangen je krijgt een bericht als het is gelukt’ , om vervolgens nooit meer wat te horen en zonder data te zitten. Als ik nog een keer SMS krijg ik bericht terug ‘aanvraag mislukt’.

Kortom goede reden om van provider te wisselen. Weet iemand hoe ik dit probleem voor nu uit de weg kan gaan? Ik heb mijn 4G nodig voor werk en is dus erg van belang, vandaar de frustratie. 
 

Alvast vriendelijk bedankt,

Max

Een KPN Wi-Fi netwerk bestaat niet.  Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou via provider a of b hebt.  Wel kan het Wi-Fi signaal goed of slecht zijn maar dat is op te lossen.  Bij iedereen,  ieder huis, is goed Wi-Fi mogelijk.  Dus laat je helpen door de forumleden.  We helpen je graag. 


Gewoon een kabel naar boven leggen. En je pc of laptop bekabeld aansluiten. Of die WiFi versterker bekabeld aansluiten.

Maar u heeft hier 3 jaar geleden al een topic voor aangemaakt waar u nooit meer op gereageerd heeft...