Skip to main content

Ik heb sinds 2 maanden een prepaid kaart en een unlimited abo voor mijn nieuw aangeschafte mifi. Netjes naar de winkel gegaan. Situatie uitgelegd. Ik ga naar Spanje voor 1 jr. Lekker met pensioen . Goede beslissing mevrouw. Nou niet dus. Blijkt dat in Spanje unlimited wel een limiet aan zit. 22 GB. Nou een avond tv kijken en je bent na een paar dagen wel klaar. Dus ik ben hier absoluut niet blij mee. Gebeld. U kunt voor 3,99 1 GB kopen. Fijn dat is niet eens 1 uur tv. Dus voor wie hier nog over nadenkt. Niet doen. Heeft geen enkele zin zo. Aangezien het een abo is voor een jaar zal ik er dus ook niets mee kunnen doen. KPN betere voorlichting zo heel fijn zijn. 

Staat gewoon op de site:

Zo ongeveer alle providers hebben een "onbeperkt" abonnement in hun assortiment. Maar dat is eigenlijk nooit echt onbeperkt. En zeker niet in het buitenland. 


Staat gewoon op de site:

Zo ongeveer alle providers hebben een "onbeperkt" abonnement in hun assortiment. Maar dat is eigenlijk nooit echt onbeperkt. En zeker niet in het buitenland. 

Ja dat weet ik nu ook maar zou fijn zijn als ik voor advies speciaal naar een winkel ga men dat gewoon even uitlegt. Ik ben nu eenmaal geen 18 en ga niet voor niets naar een winkel.


Ja... dat is zeker zo. Maar ... aan de andere kant ... onbeperkt 4G in Spanje voor die prijs, dat zou ook wel te mooi zijn om waar te zijn toch? Maar ze hadden het zeker moeten zeggen uiteraard. 


Goedemiddag @Vivelavie59Marian en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit aankaart. Ik kan me voorstellen dat als je er van uitgaat dat de data ook in Spanje onbeperkt is, je van een koude kermis thuiskomt wanneer dit niet zo blijkt te zijn. Zoals @Nick83 al aangeeft, wordt het op onze website vermeld en staat dit uiteraard ook in de algemene voorwaarden. Dat neemt niet weg dat de persoon met wie je dit hebt kortgesloten je hier over had kunnen/moeten informeren. Dat dat niet is gebeurd, betreur ik ten zeerste want dat had ik ook graag anders gezien!


Dat is mooi maar hier heb ik dus weinig aan. Nu zit ik met n abonnement in Spanje waar ik niks aan heb. Een week tv en op is t weer. Gewoon waardeloos dus. Sorry maar ik kan er niks anders van vinden.


Dat je hier nu niks meer aan hebt, snap ik hoor. Mosterd na de maaltijd, dat idee. Met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken of er voor zorgen dat je meer dan die 22 GB per maand kunt gebruiken in Spanje, het spijt me!


Reageer