Skip to main content

Beste,

 

Heb zojuist een nieuwe simkaart aangesloten. Krijg de volgende foutmelding als ik bel “Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld”. Kunt u mij zsm helpen!

 

Hartelijke groet,

 

Mark

Ps. ik wil graag bellen of mailen, maar telefoonnummer is nu niet beschikbaar en mailadres weet ik niet welke ik moet hebben. Vandaar nu op forum, maar graag even privebericht sturen,

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

KPN heeft geen mail adres. En een privé bericht krijgt u ook niet zomaar. Een KPN medewerker zal in eerste instantie gewoon hier in het topic reageren. Bellen kan wel: 0800-0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.


Dag @Mark1212 Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


We hebben niets meer van je @Mark1212 gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Hoi kan iemand mij aub zsm helpen. Ik heb een nieuwe simkaart maar kan niet bellen of 4g gebruiken. Ik krijg de melding dat door adminastrieve redenen


Hoi kan iemand mij aub zsm helpen. Ik heb een nieuwe simkaart maar kan niet bellen of 4g gebruiken. Ik krijg de melding dat door adminastrieve redenen

Hallo @Floris Idema morgen, 7 februari 2022, kun je KPN bellen via 0800 0402.