Skip to main content

Heb mijn contract verlengd (sim only) kosten 21,50. Maar omdat ik al lang een oud contract had kreeg ik 5 euro korting. Heb dit in mijn bevestigingsmail staan. KPN weigert nu om dit uit te voeren. Na zeer veel moeite iemand aan de telefoon gekregen. Korting kan achteraf niet omdat ik geen andere produkten afneem….

Abonnement is door KPN teruggezet, maar niet met dezelfde voorwaarden. Twee jarig contract is geanuleerd. Wat een service!!! Na het weekeind snel naar T-mobile. Nog goedkoper ook.

Vind het jammer dat KPN niet betrouwbaar is. Ging zo goed allemaal, maar helaas. Iemand met dezelfde ervaring?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Ria W

Welkom op het KPN Forum. Wat spijtig om te lezen dat je deze ervaring hebt. Een korting wegens een oud contract komt mij eigenlijk niet bekend voor. Wanneer je verlengt, komen kortingen behorend bij een vorig contract juist te vervallen. Je gaat immers een nieuw contract aan, waarbij kortingen van een vorig contract niet mee te nemen zijn. 

Op je mobiele aansluiting, kan je wel € 5 of € 7.50 korting (hoogte afhankelijk van het gekozen abonnement) krijgen als je KPN Mobiel combineert met KPN Thuis. Dat noemen we KPN Hussel. Ik vermoed dan ook dat dit de korting is waar je op doelt. Voorwaarde is wel dat je ook daadwerkelijk meerdere diensten van ons combineert, alleen dan en zo lang je combineert, krijg en houd je recht op de KPN Husselkorting. We kunnen de korting helaas niet toekennen zonder dat je diensten combineert. 

Ik betreur het dat je nu aangeeft over te stappen. Je merkt op dat bij het annuleren van je verlenging je abonnement niet met dezelfde voorwaarden is teruggezet. Wat is er veranderd na het terugdraaien van je verlenging? Als je wilt dat ik je hiermee help, zie ik graag je toelichting tegemoet. Kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? 


Dank voor Uw antwoord.

KPN klanterservice heeft de verlenging in gang gezet na de ( valse) voorlichting. Zij konden zien dat ik geen verdere diensten afnam. Toch korting beloofd, maakt niet uit op welke grond. Op de bevestigingsmail staat die korting. Als blijkt dat KPN een fout heeft gemaakt en mij dat eerlijk toegeeft dan kan ik daar mee leven. Maar domweg die korting negeren en geen contact met mij opneemt dat maakt mij erg boos. Op mijn verzoek is het contract ontbonden. Dat zag ik op mijn pagina staan, want dat kon men per telefoon blijkbaar niet zeggen. Inmiddels heb ik mij bij T_ Mobile aangemeld. Ik hoop dat ik van het gedoe bij KPN voorgoed af ben.


Je mag ervan uitgaan dat de informatie die je vooraf (telefonisch) krijgt ten aanzien van de verlenging en kortingen correct is en het klopt helemaal dat onze medewerkers kunnen zien of je ook andere diensten afneemt, en daarmee al dan niet recht hebt op Husselkorting. Excuses als dat bij jou is misgelopen. Er kan natuurlijk een foutje gemaakt worden en om verwarring te voorkomen, bevestigen we mondeling gemaakt afspraken altijd in een schriftelijke bevestiging. In die schriftelijke bevestiging staat ook vermeld welke voorwaarden er gelden om in aanmerking te komen voor de KPN Husselkorting. De schriftelijke bevestiging is dan ook altijd leidend ten opzichte van wat er mondeling gezegd is. 

Ik vind het jammer om te lezen dat de gang van zaken je heeft doen besluiten om over te stappen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, geef het gerust aan. Anders in ieder geval bedankt voor de tijd dat je klant bij ons bent geweest. 


Reageer