Skip to main content

Hallo, ik heb een paar ideetjes voor jullie om de online diensten te verbeteren.

Ik heb vorige week een nieuw abonnement afgesloten en weet inmiddels dat mijn nieuwe telefoon nog tot 2 maanden kan duren voordat hij geleverd kan worden.

Punt 1 - Vermeld online of de toestellen op voorraad zijn, zou prettig zijn.

En omdat ik geen zin heb om te wachten wil ik annuleren en een ander toestel uitzoeken.

En dat gaat niet online, daar moet ik naast het ordernummer verplicht het nieuwe nummer en de leverdatum invoeren anders gaat de site niet verder. 

Punt 2 - zorg dat op basis van het ordernummer alleen ook een annuleringsverzoek plaats kan vinden.

Scheelt mij nu de lange wachttijd aan de telefoon

Hallo @Puchtdi, goede punten! Fijn dat je de moeite hebt genomen om ze hier te delen. Er wordt wel bij toestellen wel degelijk op de website vermeld of deze op voorraad zijn of niet. Welk toestel had je besteld? Kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Ik ga je andere punt intern doorgeven: als we het mogelijk maken om te annuleren, dan moet het wel werken natuurlijk 🙂. Bedankt hiervoor!


Hallo Marcia,

 

Kijk jij misschien in de "standaard” webwinkel?
Ik heb bewust gezocht nu en er staat toch echt nergens vermeld of de toestellen op voorraad zijn.

Mijn manier:
Ik log in in "mijn kpn”, onder service zeg ik dat ik een gsm wil bestellen en kom dan op een pagina uit om een telefoon te selecteren. Maar na grondig onderzoek krijg ik toch nergens gevonden of de toestellen al dan niet op voorraad zijn.

En ik had de Galaxy S10 besteld, met hulp van een telefonische collega ben ik inmiddels geholpen en heb een nieuw toestel gevonden.
Dank voor je aanbod maar het is al geregeld. :-)

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander


Normaliter staat er op de website: voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Dan is ‘ie op voorraad. Als het toestel niet op voorraad is, dan staat er iets anders vermeld. Goed om te lezen dat voor jou het probleem al is opgelost in ieder geval!