Skip to main content

Beste KPN,

ik heb bij jullie een mobiel abonnement; ik was onlangs in Italië voor 3 weken toen in de laatste paar dagen van mijn verblijf daar mijn mobiele verbinding opeens wegviel. Roaming stond gewoon aan en ik had nog ruim voldoende data. 

Dit heeft voor mij voor een moeilijke situatie gezorgd, gezien ik opeens geen internetverbinding meer had.

Hoe kan dit? Kan het zijn dat er ergens een blokkade is ingesteld voor mijn nummer? Misschien vanuit het Italiaanse telecomnetwerk?

Nu ik ga ik binnenkort weer reizen, en ik ben ergens bang dat dit probleem er nog is en ik geen gebruik kan maken van internet.

Hoi @MB09

Welkom op ons Forum. Erg balen dat er gedurende je verblijf in Italië problemen ontstonden met je mobiel internet verbinding. Achteraf daar nog de oorzaak van achterhalen, zal naar verwachting niet iets opleveren, maar vul gerust je gegevens in op je profiel, dan kijk ik je mobiele aansluiting even na. :slight_smile:

Voor een volgende keer raad ik je in ieder geval aan om je toestel eens te herstarten. Lost dat het niet op, zoek dan eens op je toestel handmatig naar beschikbare netwerken en selecteer het netwerk van een andere beschikbare buitenlandse provider. Dat zal een probleem met de mobiel internet verbinding in bijna alle gevallen oplossen. Zo niet, neem dan gerust op het moment dat het zich weer voor zou doen, contact op met ons, zodat we dan kunnen kijken waar het misgaat. Vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar via +31612001200. 


Reageer