Skip to main content

Goedemiddag.

Sinds de update van mijn simkaart van Telfort naar KNP valt tijdens bellen verbinding steeds weg.

Dit is heel vervelend vooral bij zakelijke gesprekken.

Ik heb de telefoon al een paar keer uitgezet, maar probleem blijft.

Voor de update geen problemen gehad.

Wat kan ik hier aan doen, nogmaals het is heel vervelend

Mvg

Welkom op ons forum @WSIEF en goed dat je aan de bel trekt.

Ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat dit fenomeen vervelend is. Het kan eigenlijk maar 3 oorzaken hebben. De zendmast (maar dan heb je dit probleem op 1 locatie), de simkaart (heb je een nieuwe simkaart ontvangen met de overgang naar een KPN abonnement?) of het toestel zelf (heb je de simkaart al in een ander toestel geprobeerd.

In afwachting van je antwoord! :grinning:  (als je dan gelijk je forumprofiel zou willen invullen voor het geval ik bij moet springen met hulp zou het fijn zijn) Alvast bedankt


Hoi Nico.

Ik ben juist toe die tijd overgestapt vanwege de betere verbinding. Maar probleem is overal. Kwam er vandaag achter dat internetverbinding ook heel slecht is. Kom niet eens op begin pagina. Ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen. Dat was niet nodig vanwege dat deze nog niet zo oud is. Werd mij in bericht van jullie gezegd. Ik heb simkaart nog niet in andere toestel geprobeerd, omdat ik deze niet meer heb.


Ik zie dat je vlak na mijn berichtje al contact met onze helpdesk hebt gehad. Is het inmiddels helemaal opgelost verder?