Skip to main content

Eergisteren 25 juni heb ik een eu bundel aangevraagd voor 7,99 omdat mijn eigen bundel op was en ik een trage verbinding kreeg. Ik dacht hier wel even een weekje mee uit de voeten kon maar na 2 dagen was ik al door de bundel heen,  beetje dure liefhebberij. Staat op de site dat de bundel 31 dagen geldig is, misschien moet dit aangepast worden?ik heb al jaren een abonnement en zit het meest op wifi dus mijn internet bundel  wordt bijna niet gebruikt, zo mooi zijn dat mijn tegoed gewoon over gaat naar een volgende maand. Meestal bestaan abonnementen uit fair use maar geldt dat dan alleen voor KPN en niet voor de gebruiker?Ik denk dat ik maar eens verder gaat zoeken naar een provider die wel eerlijk en transparant is en geen dief van mijn geld.

Welkom op het Forum @Deliane. Bedankt voor je bericht. De bundel van €7,99 is een 1000MB bundel. Deze bundel is 31 dagen geldig. Dit betekent dat na 31 dagen de bundel vervalt. We adviseren je omde bundel voor die tijd op te maken. 
1000MB staat gelijk aan ongeveer één uur aan streamen/Netflix kijken. Hoge kwaliteit filmpjes (grote datapakketten) kunnen soms nog meer dan 1GB per/uur vragen. Ik vermoed dat je hier niet van op de hoogte was, of wel? Dit zou namelijk verklaren waarom de bundel zo snel op is gegaan. 

Tip: In de MijnKPN kun je in de gaten houden hoeveel MB je nog beschikbaar hebt. Op 1 juli krijg je weer een nieuwe bundel.


@Deliane Ik heb niet meet van je gehoord, dus ik neem aan dat je vraag is beantwoord of dat je het antwoord via een andere weg hebt gekregen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. :blush:


Reageer