Skip to main content

Om in te kunnen loggen bij paypal moet ik een per SMS verstuurde verificatiecode invoeren. Helaas komt de SMS niet aan op mijn mobiel. Het is voor het eerst dat Paypal mij om verificatie per SMS vraagt, dus het is niet zo dat het voorheen wel werkte en ineens is gestopt. SMSjes van andere verzenders komen wel bij mij aan. De SIM-kaart zit in een Nokia 130, versie 2014.

Uit wat ik elders op internet lees zou dit kunnen komen doordat Paypal de smsjes naar verkorte nummers verstuurd en dat kpn dit mogelijk niet ondersteund. Is dat zo en wat is er aan te doen?

 

 

Het is me inmiddels gelukt om zonder SMS-verificatie in te loggen op Paypal, maar het probleem van het niet ontvangen van SMS-jes blijft staan.


Hallo @Jasper32. welkom op ons forum!

Vreemd dat je geen verificatie SMS van PayPal kan ontvangen. Ontvang je van andere instanties wel gewoon een verificatie SMS? En als je jouw simkaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel? Hiermee kunnen we gemakkelijk uitsluiten of het probleem in jouw toestel of in de simkaart zit. Kun je ook je gegevens (klantgegevens, 06-nummer, en merk & type toestel) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik hoe ik je verder kan helpen.