Skip to main content

Ik heb een bedrag op mijn paypal account staan en wil deze naar mijn bankrekening overmaken. Ik an echter niet mijn rekening koppelen omdat ik de sms beveiliginscode niet binnen krijg. Ik weet dat je ook naar ‘een’ bankrekening geld kan overmaken via xoom (eerder heb ik dit met een kleiner bedrag al gedaan) maar daar kan ik bij de transactie niet kiezen met wat ik het geld naar mijn rekening wil overmaken namelijk met mijn paypal saldo en die met een creditcard of debitcard waar hij op blijft staan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben op dit moment echt ten einde raad en de service van paypal is er ook helaas niet :(

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @nick0202, welkom op ons forum!

Vreemd dat je geen verificatie SMS van PayPal kan ontvangen. Ontvang je van andere instanties wel gewoon een verificatie SMS? En als je jouw simkaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel? Hiermee kunnen we gemakkelijk uitsluiten of het probleem in jouw toestel of in de simkaart zit. Kun je ook je gegevens (klantgegevens, 06-nummer, en merk & type toestel) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik hoe ik je verder kan helpen.