Hallo,
Â
op 16-11 heb ik een abonnement met een Iphone 12 mini bij jullie besteld. In eerste instantie bleek na bestelling dat hij niet leverbaar was, om vervolgens een dag later toch beschikbaar te zijn. Afspraak gemaakt voor aflevering. Echter toen ik het pakketje opende bleek er een Samsung Tab A7 in te zitten ipv de bestelde Iphone 12 mini. Daarop meteen contact gezocht met de klantenservice en die raadde me aan het pakket terug te sturen met een speciale aantekening op het retourformulier, zodat het verder opgelost kon worden. Dit netjes gedaan, en er is via de track en trace ook duidelijk dat de tablet over is gekomen. Verdere reactie van KPN bleef echter uit.Â
Inmiddels heb ik zelf al een keer of 5 a 6 contact opgenomen met de klantenservice, maar niemand kan me hierbij verder helpen, want niemand weet wat ze met de situatie aan moeten en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Op aanraden van de klantenservice ben ik ook naar een KPN winkel geweest, maar ook daar konden ze mij niet helpen en hebben ze me wederom terug gestuurd naar de klantenservice.Â
Ik word er een beetje moedeloos van en weet niet wat ik nu nog kan doen om dat cirkeltje te doorbreken. Ik heb een betaling van bijna €800,- gedaan en mijn geduld raakt zo langzamerhand echt op. Ik mis dat KPN het heft in handen neemt en het voor me gaat oplossen.
Hopelijk levert het middels deze weg wat op.
Gr. Kim
Â