Skip to main content

Hallo,

 

op 16-11 heb ik een abonnement met een Iphone 12 mini bij jullie besteld. In eerste instantie bleek na bestelling dat hij niet leverbaar was, om vervolgens een dag later toch beschikbaar te zijn. Afspraak gemaakt voor aflevering. Echter toen ik het pakketje opende bleek er een Samsung Tab A7 in te zitten ipv de bestelde Iphone 12 mini. Daarop meteen contact gezocht met de klantenservice en die raadde me aan het pakket terug te sturen met een speciale aantekening op het retourformulier, zodat het verder opgelost kon worden. Dit netjes gedaan, en er is via de track en trace ook duidelijk dat de tablet over is gekomen. Verdere reactie van KPN bleef echter uit. 

Inmiddels heb ik zelf al een keer of 5 a 6 contact opgenomen met de klantenservice, maar niemand kan me hierbij verder helpen, want niemand weet wat ze met de situatie aan moeten en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Op aanraden van de klantenservice ben ik ook naar een KPN winkel geweest, maar ook daar konden ze mij niet helpen en hebben ze me wederom terug gestuurd naar de klantenservice. 

Ik word er een beetje moedeloos van en weet niet wat ik nu nog kan doen om dat cirkeltje te doorbreken. Ik heb een betaling van bijna €800,- gedaan en mijn geduld raakt zo langzamerhand echt op. Ik mis dat KPN het heft in handen neemt en het voor me gaat oplossen.

Hopelijk levert het middels deze weg wat op.

Gr. Kim

 

Oei, @Kim.Bl, dat is niet best. Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. En als het vervolgens dan zo'n kastje en muur verhaal wordt kan ik me voorstellen dat je er wel flauw van bent. Dank je voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee heb ik de geschiedenis die we hier hebben bekeken en ik zie dat het is uitgezet bij de juiste afdeling. Dat is positief. Ik heb nu zojuist een mail gestuurd naar hen met het verzoek om een update. Gezien het tijdstip horen we daar vandaag niets meer van. We komen er bij je op terug zodra we reactie hebben. Hopelijk morgen al.


Zoals verwacht tot op heden geen reactie. De service van KPN laat zeer te wensen over...


Sorry dat het allemaal zo lang duurt, @Kim.Bl. De afdeling waar het uitstaat heeft het helaas wat drukker dan gepland. Hierdoor duurt het ook wat langer voor er reactie is. Ik hoop je vandaag nog van een update te kunnen voorzien, maar ik kan dat helaas niet garanderen., Wel kom ik er zo snel als ik kan op terug.


Ik heb inmiddels een reactie terug, @Kim.Bl . We hebben nog iets meer informatie nodig. Kun je het track en trace nummer van de retourzending in je forumprofiel zetten? Mag in het vak ‘persoonlijke opmerking’. Wil je hier weer reageren als je dat gedaan heeft. Dan kan ik het verder met de afdeling oppakken.


Hallo,

 

ik heb de track en trace code in m’n persoonlijke profiel gezet. Op 9-12 heb ik een mailtje van kpn ontvangen dat mijn bestelling op mijn verzoek geannuleerd is. Dit heb ik niet gedaan, maar is door KPN zelf gebeurd. Als dit echter de manier is om het op te lossen kan ik me daar helemaal in vinden. Ben er wel een beetje klaar mee. Ik zou uiteraard wel graag mijn betaling van bijna €800,- terug hebben, wanneer kan ik die verwachten? Duurt allemaal wel weer erg lang zo.

 

groetjes Kim


Dat is inderdaad de manier, @Kim.Bl. We kunnen helaas niet een toestel direct vervangen. Dat behelst echt het annuleren van de order waarna hij opnieuw ingelegd kan worden zodat je dan alsnog het goede toestel krijgt. Ik zie hier dus inderdaad de annulering op de 9e terug. Na een annulering zou je binnen 14 dagen dan je geld terug moeten hebben. Heb je dat inmiddels ook al binnen? Anders ga ik nog even dubbel checken hoe het daarmee staat


Helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen.

groetjes Kim


Check, dan heb ik daar bij dezen navraag naar gedaan. Ik kom er bij je op terug.


Fijn, dank je!


Inmiddels zijn we een week verder. Nog altijd heb ik niets gehoord en mijn geld niet terug. Ik verwacht nu wat meer actie dan valse beloften...


Je zou het inmiddels moeten hebben ontvangen, @Kim.Bl. Ik heb van de collega's inmiddels vernomen dat de terugbetaling initieel niet goed ging, en dat ze dit afgelopen week hersteld hebben. Het is op de 23e uitbetaald. Er zit dan vaak een aantal werkdagen verwerkingstijd overheen, afhankelijk van onze bank, jouw bank, etc… Maar, ook rekening houdend met de kerst, zou je het geld nu wel zo'n beetje op je rekening moeten hebben.