Skip to main content

Zojuist de actie voor 10GB+10GB besteld, maar gelijk afgebroken omdat nergens staat dat ik 10GB extra zou krijgen.

Gechat met KPN met Laura. Niet gebeld, want ik ben doof.

Ze verzekerde mij dat het goed gaat komen. Dus alsnog mijn bestelling afgerond. Maar in de bevestiging geen enkel woord daarover!

Even later kreeg ik een contract en ook daar staat geen enkel woord over extra 10GB!

Toen ging ik zoeken en vond jullie forum. En warempel heeft een ander daar ook last van. Je zou denken dat na zoveel dagen na eerste opmerking dat jullie dit ergens in de pijnlijn zou herstellen.

Wanneer en waar precies (dus zwart op wit) kan ik het zien dat ik inderdaad 10GB extra krijgt zolang mijn abonnement loopt?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

O ja, dit is eigenlijk mijn allereerste keer dat ik via de website verleng. Bij mijn vorige contract tekende ik de papieren nog in de KPN-winkel waarbij een kopie werd gemaakt van mijn ID-kaart.

Nu heb ik via e-mail het nieuwe contract ontvangen. Op het laatste blad staat onderaan “Ondertekening” met mijn naam eronder. Moet ik die nou ondertekenen en opsturen? Want ik zie nergens staan waar het heen moet...

Of is het al voldaan door digitaal akkoord te gaan met de bestelling?


Wat jullie doen, mag echt niet volgens ACM.

 

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/aankopen-en-bestellingen-bevestigen

  • Wat mag in ieder geval niet?
    Het is niet voldoende als u deze informatie alleen op uw website zet. Zet de informatie ook niet alleen in algemene voorwaarden die u met de bestelling meestuurt.

KPN is een geolied instituut die heel goed om kan gaan met (zakelijke) contracten. Dus zeggen dat het gaat om tijdelijke actie en daarom niet wordt aangegeven, etc. is een drogreden.

 


@Valewijn Welkom op het forum. Het antwoord van mijn collega Laura is het juiste antwoord geweest. In onze systemen staat het abonnement wel als 10GB+10GB, in de bevestiging staat dit echter niet. Dit is een signaal wat we van meerdere klanten ontvangen. Ik ben voor je aan het uitzoeken hoe ik er voor kan zorgen dat je alsnog een juiste bevestiging ontvangt. Hiervoor wacht ik nog op antwoord van mijn collega's. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier delen.