Skip to main content

hallo,

mijn einddatum contract zou volgens gegevens 30-9-2021 zijn. Nu wil ik een sim only nemen dus wilde verlengen met een sim only. Nu ga ik kijken en staat er ineens abonnement van 30-9-2021 tot 30-9-2023, en kan ik dus niet verlengen. Geen bericht of iets gehad.

Hoe kan dit en kan ik toch over na sim only?

Hallo @Kamar75 , als je tevreden bent met je huidige contract hoef je helemaal niet te verlengen en wordt na 100% afbetaling van het toestel het abo automatisch een sim-only-abo.

Blikbaar heb je wel een verlenging geregeld, zie de bevestiging via de mail of anders even bellen met 0800 0402.

 

 


Hoi @Kamar75! Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen aanvullen met het mobiele nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer. Je mag deze informatie wel bij persoonlijke opmerkingen zetten. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt? Ik ga dan op onderzoek uit voor jou. :mag:


@Nico_ ik heb de info bij privé opmerking gezet in profiel


Top dankje!

Ik heb de gegevens erbij gepakt en zie dat dit nummer op 12 juni jongstleden online is verlengd met een toestel in combinatie met een 2 jarig contract. Vandaar de "nieuwe” einddatum van 30 september 2023 (het nieuwe abonnement gaat in per 1 oktober) Er is destijds een e-mail ter bevestiging verzonden naar hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je geregistreerd hebt op het forum. Weet je zo voldoende?


Bedankt @Nico_  ja helemaal duidelijk nu. Komt dat we meer abonnementen hebben en er al vroeg verlengt wordt. Op het laatst alles onduidelijk.