Skip to main content

Kan iemand me vertellen waarom mijn abonnement ruim 20 % duurder wordt als ik ga verlengen ??

Maar waarom zou u dan verlengen?? Dat hoeft niet. Als u het niet doet veranderd er niets.


Misschien omdat KPN meer aan u wil verdienen 😉


Misschien omdat KPN meer aan u wil verdienen 😉

😉 en dat na 20 jr klant te zijn


Maar waarom zou u dan verlengen?? Dat hoeft niet. Als u het niet doet veranderd er niets.

Mee eens , maar na 20 jr klant te zijn vind ik het wel vreem


Tja... ook bij KPN stijgen de kosten. 


Hoi @Renzo 50, 

Je vraag is helaas niet zomaar te beantwoorden. Daarvoor moet je weten wat je nu hebt, en waarmee je dat vergelijkt. Een abonnement wordt hoger in prijs afhankelijk van de onderdelen die je graag in je abonnement wilt. Over het algemeen zijn onze mobiele abonnementen in vergelijking voordeliger geworden dan ze voorheen waren. Ze zijn wat goedkoper omdat er geen inbegrepen extra's meer inzitten, en de databundels zijn verhoogd. Het kan dus alsnog zo zijn dat je nu duurder uit bent dan voorheen, maar dat is echt afhankelijk van wat je nu precies hebt. KPN heeft langer geleden ook hele voordelige abonnementen gehad. Daarnaast zal je totale maandbedrag ook hoger zijn als je er een toestel bij neemt.

Hopelijk kies je ook deze keer weer voor KPN. Het zou zonde zijn om een klant na zo lang te verliezen! Mocht je toch nadenken over opzeggen, neem dan gerust eens contact op met mijn collega's van de afdeling opzeggingen. Niet om je op te laten zeggen, maar mijn collega's zien ook niet graag klanten vertrekken. Misschien weten ze je over te halen om te blijven. Ze zijn het beste bereikbaar via 0800-0402. Spreek dan ‘opzeggen’ in als er gevraagd wordt waarvoor je belt. 

Nog een mooie dag gewenst! 


Reageer