Skip to main content

Ik wil mijn mobiele abonnement verlengen en een nieuw toestel kopen maar er is op mijn kpn facturen geen btw zichtbaar. Ik ben zzp-er en wil dus graag een btw regel op mijn factuur. Is dat te regelen zodat ik voor deze bestelling de btw af kan trekken?  Anders stap ik over naar een provider waar de btw wel standaard vermeld wordt. Ik hoor graag over het mogelijk is.

Een medewerker kan dit voor je regelen. Overigens kan je de btw sowieso verrekenen natuurlijk. Ook al staat het niet op de faktuur.


hoe regel ik dat?


Wat bedoel je?


Je zegt: een medewerker kan dit voor je regelen. Ik wil dit graag geregeld hebben en jij bent een medewerker toch? Voor zover ik weet mag je btw nl. niet verrekenen als deze niet op de factuur vermeldt staat.


Welkom @Sjuulleke 

Joep is net als ik een behulpzame klant,

Een KPN moderator kan deze service voor jou aanzetten. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

een moderator reageert doorgaans binnen 48 uur


Welkom @Sjuulleke! Een medewerker kan dit inderdaad voor je regelen, echter is Joep geen medewerker. Het goede nieuws is dat ik dat wel ben. :smile: Of heb je het inmiddels via een andere weg geregeld? Zo niet, dan graag het profiel invullen zoals Tycha zo goed aangeeft. Ik hoor graag van je!


Hallo Paul,

Nee, het is nog niet geregeld. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik heb verschillende klantnummers op verschillende adressen. Ik kon destijds niet alles op hetzelfde adres afsluiten.

M.n. voor de mobiele telefonie wil ik graag een btw vermelding en ik zou ook graag zien dat de mobiel wordt toegevoegd aan mijn kpn. Daar kan ik nu mijn telefoon niet zien en ook het verbruik niet. 

Ik heb voorheen zowel zakelijke als privé diensten bij KPN gehad. Dat maakt dat er verschillende adressen en heel veel verschillende accounts zijn. Komt er nog een tijd dat dat makkelijker en transparanter wordt?

Ik hoor graag of het aangepast kan worden.

 

 


Hallo Paul,

Nee, het is nog niet geregeld. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik heb verschillende klantnummers op verschillende adressen. Ik kon destijds niet alles op hetzelfde adres afsluiten.

M.n. voor de mobiele telefonie wil ik graag een btw vermelding en ik zou ook graag zien dat de mobiel wordt toegevoegd aan mijn kpn. Daar kan ik nu mijn telefoon niet zien en ook het verbruik niet. 

Ik heb voorheen zowel zakelijke als privé diensten bij KPN gehad. Dat maakt dat er verschillende adressen en heel veel verschillende accounts zijn. Komt er nog een tijd dat dat makkelijker en transparanter wordt?

Ik hoor graag of het aangepast kan worden.

BTW aanzetten is geen probleem. Het klantnummer die je hebt ingevuld komt echter niet overeen met de adresgegevens. Zou je daar nog eens naar willen kijken en aan willen passen? Zet eventueel het betreffende 06-nummer ook nog bij ‘persoonlijke opmerking’.

Het aanmelden bij MijnKPN kan ik niet voor je regelen, dat kun je alleen zelf. Als je een KPN ID hebt (of aanmaakt), kan je een product koppelen. Je krijgt dan een controle sms, en daarna is het abonnement gekoppeld. Dat staat overigens helemaal los van de adresgegevens. Dan kan je dus ook het verbruik etc. inzien.

Adresgegevens zijn zeker aan te passen. Zodra de producten zijn gekoppeld in MijnKPN, kun je dat aanpassen.


Hallo Paul,

 

Kan ik ook met iemand bellen om dit even te regelen? Ik weet dat er verschillende adressen en verschillende klantnummers zijn maar dat is nooit mijn keuze geweest. Graag zou ik dit even telefonisch oplossen. Welk nummer bel ik daar voor?

Hartelijke groet


Hallo Paul,

 

Kan ik ook met iemand bellen om dit even te regelen? Ik weet dat er verschillende adressen en verschillende klantnummers zijn maar dat is nooit mijn keuze geweest. Graag zou ik dit even telefonisch oplossen. Welk nummer bel ik daar voor?

Hartelijke groet

Oké, als je dat fijner vindt dan is dat prima natuurlijk. Je kan dan bellen met 0800-0402 (gratis)