Skip to main content

Zon 2 jaar geleden tv internet aan willen schaffen voor een nieuwe woning, dit heeft erg lang geduurd voordat het geregeld kon worden. Werd van kastje naar de muur gestuurd.

Uiteindelijk via de kpn winkel geholpen, telefonisch was er niks mogelijk.

Nu wilde ik een nieuw abonnement met telefoon afsluiten, mijn huidige toestel is echt kapot. Alles online ingevuld bij de Mediamarkt, omdat ik het liefst diezelfde dag nog de telefoon in me handen had.

Dit was niet mogelijk, telefoon op voorraad, zelfs in me handen gehad, was helemaal blij.

zit er weer een fout bij kpn over mijn verlengdatum omdat ik net een verhuizing heb doorgegeven.

Net gekeken bij mijnkpn staat dat ik vanaf 2037 mag gaan verlengen, terwijl er eergisteren nog stond dat ik wel mag verlengen. Nu kunnen ze niks meer voor me doen tot oud en nieuw geweest is.

Ik wordt echt een beetje moedeloos van het geregel bij kpn..

Ik hoop dat er snel een oplossing komt, het enige wat ze zeiden bij kpn is dat het eerder zou kunnen net een ander nummer, dus vroeg ook wanneer ik dan mijn telefoon zou kunnen nemen, is dit nog eind december of in het nieuwe jaar. 

Echt waar als alles loopt, loopt het, maar voordat alles geregeld is.. pff.. schijnt weer een bijzonder verhaal te zijn.

Leuk als trouwe klant dit..

Denk de volgende keer nog wel een keer extra na voordat ik bij kpn ga verlengen, of ze moeten me tegemoet komen hierin of het snel kunnen oplossen.

...

? Wat is dit voor reactie?

Hoi ​@Karin920716, ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de verlenging. Je zegt:

Nu wilde ik een nieuw abonnement met telefoon afsluiten, mijn huidige toestel is echt kapot. Alles online ingevuld bij de Mediamarkt, omdat ik het liefst diezelfde dag nog de telefoon in me handen had.

Dit was niet mogelijk, telefoon op voorraad, zelfs in me handen gehad, was helemaal blij.

Wat was er op dit moment dan aan de hand dat het niet kon? Is de bestelling ook op dat moment weer geannuleerd?

zit er weer een fout bij kpn over mijn verlengdatum omdat ik net een verhuizing heb doorgegeven.

Net gekeken bij mijnkpn staat dat ik vanaf 2037 mag gaan verlengen, terwijl er eergisteren nog stond dat ik wel mag verlengen. Nu kunnen ze niks meer voor me doen tot oud en nieuw geweest is.

Want dit wat je zegt, over de verlengdatum van 2037, is iets dat we wel vaker zien als er een bestelling in het systeem staat die nog niet verwerkt is. Dat kan dan je verlenging zijn, of juist de annulering daarvan. Dit duurt vaak een paar dagen voor dat er door is. Zodra dat zo is, dan kun je de verlenging opnieuw doen.

? Wat is dit voor reactie?

Meestal betekent dit dat de persoon zijn iniitiële reactie heeft bewerkt en verwijderd. De forumsoftware staat een helemaal leeg bericht niet toe, dus dan moet je iets invullen.

De bestelling is niet geannuleerd, alleen doordat ik ga verhuizen schijnt alles moeilijk te zijn, net een mail gehad dat Mediamarkt erg druk is om contact te leggen met jullie hierin, en nog is het niet gelukt, inmiddels een week verder zonder duidelijkheid.

Er is niks aan de hand met mijn abonnement. Ik heb een verhuizing doorgegeven voor mijn internet en tv, een paar dagen erna een nieuw abonnement aangevraagd met telefoon omdat ik al mocht verlengen.

Dus hoop snel duidelijkheid te krijgen

Dat is heel gek, want een vast abonnement staat helemaal los van een mobiele. Dus een verhuizing op je vaste abonnement heeft geen invloed op je actieve mobiele abonnement of een verlenging daarvan.

Je hebt gegevens in je forumprofiel staan, dus ik heb even gekeken. En ik zie dat de order netjes in ons systeem is binnengekomen op de 22e. Echter is hij daarna vastgelopen. Dit herstelt zich normaliter binnen 5 werkdagen automatisch of doordat de back office iets doet. Dat is in jouw geval niet gebeurt, waardoor we dit handmatig naar de back office moeten doorzetten. De collega die jij zondag hebt gesproken heeft actie ondernemen, maar heeft de klachtafdeling aangestuurd, in plaats van de back office. Via die weg kom je er ook wel, maar duurt vaak iets langer. Dus ik heb nu alsnog de back office aangestuurd. Ik vermoed dat het dan begin volgende week hersteld is (vanwege de feestdagenperiode).

Okee, top geregeld dus allemaal..

Ik hoop maar dat ik hem snel op kan halen in de winkel, want een telefoon die ik elke minuut aan de oplader moet houden is echt waardeloos, en hoop dat ik op een of andere manier gecompenseerd wordt door kpn hierin.

​@Erik van KPN is er al meer bekend hierover?

Reageer