Skip to main content

Beste,

ik wil graag mijn telefoon abonnement verlengen echter krijg ik op de website een andere prijs als in mijn KPN app. Ook wordt in mijn KPN app activatiekosten in rekening gebracht. Echter ik ben al lid bij jullie met mobiel 2x en internet en tv.

Daarnaast heb ik ook een vraag over mijn tv box. hij start zichzelf ongeveer 4 keer per week opnieuw op, dit duurt best wel lang en daarnaast moet ik ook elke keer weer opnieuw inloggen op Netflix. Ook begint de tv te haperen alsof de verbinding af en toe wegvalt.

Beste,

ik wil graag mijn telefoon abonnement verlengen echter krijg ik op de website een andere prijs als in mijn KPN app. Ook wordt in mijn KPN app activatiekosten in rekening gebracht. Echter ik ben al lid bij jullie met mobiel 2x en internet en tv.

Daarnaast heb ik ook een vraag over mijn tv box. hij start zichzelf ongeveer 4 keer per week opnieuw op, dit duurt best wel lang en daarnaast moet ik ook elke keer weer opnieuw inloggen op Netflix. Ook begint de tv te haperen alsof de verbinding af en toe wegvalt.

Wellicht een overbodige vraag maar heeft u de tv box al eens gereset/hard reset/gecontroleerd of de laatste update erop staat?


@Lieke-v het lijkt erop alsof je uitkomt op het bestellen van een nieuw abonnement in plaats van een verlenging. Zou je eens kunnen kijken op onze pagina voor mobiele verlengingen? Wat betreft de tv ontvanger zou ik me aan willen sluiten bij het advies van @Maurice85. Probeer eens een reset van je tv ontvanger en als dat niet lukt zou ik je willen vragen om te kijken of je probleem aansluit bij een algemene storing ITV die al een tijdje loopt.Â