Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik wil mijn mobiele abonnement verlengen en volgens de website heb ik recht op verlengkorting, zie onderstaande afbeelding. Deze korting wordt echter niet gerekend. Een nieuwe klant betaald voor precies hetzelfde abonnement evenveel (27,50 /mnd), terwijl een nieuwe klant geen verlengkorting krijgt. Hoe kan dit?

Ik wil graag het sim only abonnement van 15 gb afsluiten, maar dan wel met de beloofde korting van €2,50 per maand.

met vriendelijke groet,

 

JJBelzen

Hallo JJBelzen, 

Bedankt voor je interesse in het verlengen van je contract. Volgens mijn gegevens is er geen actie waarbij je op het Hussel 15 Gb abonnement een verlengkorting van € 2,50 per maand kan krijgen. Momenteel kan je wel op het Hussel Unlimited abonnement een extra korting van € 2,50 per maand krijgen. Daardoor betaal je voor het Hussel Unlimited abonnement hetzelfde tarief als het Hussel 25 Gb abonnement. Let er op dat deze actie tijdelijk is. 


Beste Heine,

Wat JJBelzen stelt is juist.

Ook bij mij geeft de website aan dat ik kan profiteren van de verlengkorting.

Als ik vervolgens het gewenste abonnement selecteer, verandert er niks aan het bedrag. Dit blijft hetzelfde als wanneer ik als nieuwe klant bij KPN een abonnement zou afsluiten. Terwijl aan de rechterkant bij het overzicht ‘Jouw keuze’ wel staat dat het inclusief 2,50 verlengkorting is. Maar ik zie dus gewoon 27,50 staan en geen 25,00.

Ik heb hierover gebeld en de dame aan de telefoon zei dat zij in haar scherm wel 25,00 zag staan en dat de korting bij haar wel werd berekend.

Ergens gaat er dus iets niet helemaal goed. Maar als er geen verlengkorting op het abonnement van 15GB kan worden gegeven, dan moet je dat ook niet vermelden.

Ik heb mijn keuze in ieder geval gemaakt; Vodafone it is.. 

 


 


Reageer