Skip to main content

.

Hallo @Verschil Rekeningen , je vraagt je af waarom je factuur iedere maand anders is.

Het verschil zal niet zitten in de abonnementskosten. Die zijn behoudens evt. jaarlijkse verhogingen en inflatiecorrectie stabiel. Ik verwacht dat het verschil in de verbruikskosten zit. Buitenbundel kosten bijvoorbeeld. Heb je de verschillende facturen al naast elkaar gelegd? 


.


Hallo @Verschil Rekeningen , leg toch maar eens een paar facturen naast elkaar en vink alles af dan kom je vanzelf de verschillen tegen, zijn die verklaarbaar dan is het opgelost, zijn de verschillen niet opgelost dan kun je hier je vraag daar over stellen.

 


.


Zoals ik aangaf heb ik dat gedaan.

Nou dit helpt dus ook niet. Ik ga kpn even bellen.

 

Hallo @Verschil Rekeningen , je schrijft dat je iedere maand verschillende bedragen van de rekeningen hebt en je ziet geen verschillen??? Komt bij mij vreemd over.

Succes verder.

 


Ik hoop voor je dat je deskundige medewerker aan de lijn krijgt en tenminste jouw probleem wordt opgelost succes 😁


Begrijp dat je als kpn medewerker  niet leuk vind om kritiek te krijgen om op dit reageren hebben jullie meteen tijd maar mijn probleem op te lossen nog steeds geen tijd 😁

Hallo @Sarojini , ik ben géén KPN-medewerker, maar een klant en forumlid, net als jij.

En als forumlid vind ik dat jij met je negatieve uitlatingen binnen dit forum geen positieve bijdrage levert.:sunglasses:


Verschil Rekeningen schreef:

Zoals ik aangaf heb ik dat gedaan.

Nou dit helpt dus ook niet. Ik ga kpn even bellen.

 

@Verschil Rekeningen Als mede forumleden (en klant) kunnen we uiteraard niet in detail met je meekijken. Bellen met KPN via 0800 0402 is dan beter. Succes!


Hallo janD tevreden klant van kpn ik deel mijn ervaring tot nu toe het hoeft niet altijd alles positief te zijn als daar niet mee eens bent dat is prima 😁


Hallo @Sarojini , gelukkig heeft het KPN-moderatieteam ingegrepen overeenkomstig de gebruiksvoorwaarden van het forum.

 


Hallo Sarojino, welkom op het KPN forum, de community waar klanten elkaar helpen. Ik heb een aantal berichten verwijderd omdat die niets toevoegen aan de vraag van de topic starter. Zie daarvoor onze huisregels
We zien graag dat forumgebruikers met elkaar in gesprek gaan, zo leren we van elkaar en help je iemand verder. Heb je een negatieve ervaring met ons? Dat is erg jammer. Je mag dat zeker kenbaar maken, maar doe dat in een eigen topic! Jouw ervaring in een ander topic posten (cross posten) heeft niet zoveel zin. Ik zie dat we hier met je in gesprek zijn. Mijn collega zal dat spoedig verder oppakken. Wil je graag meepraten met de community en anderen helpen? Dat mag altijd, doe dat dan op een constructieve manier met uitleg → linkjes → advies etc. Dat is voor iedereen prettig :) 

Hoi @Verschil Rekeningen, leuk dat je de kpn community hebt gevonden, welkom op het forum! Ik zie dat je het startbericht en een aantal posts hebt verwijderd, zonde! Nu weten we niet waar je vraag overgaat. Je kunt / mag opnieuw hier je vraag stellen, dan kan de community je verder helpen. Heb je liever 1-op-1 contact met een kpn-medewerker? Voor direct contact kijk dan op: kpn.com/service. We helpen je graag :)