Skip to main content

abonnement verlengd obv de geboden deal van 18,50 euro

bevesiging bestelling staat 22,50 euro

in het contract staat 23,50 euro

 

ik ga voor de deal van 18,50 euro en niet voor iets anders. hierover op zondag 7 maart 3 x geprobeerd iemand bij kpn te spreken te krijgen. Drama: 1ste x bellen: na 10 minuten wachten iemand aan de lijn en werd verbinding meteen verbroken, 2de x belllen: na 15 minuten wachten iemand aan de lijn en werd de verbinding verbroken, 3de x bellen: na 5 minuten wachten mogelijk iemand aan de lijn, want wachtmuziek stopte en even later de verbinding ook. 

 

Is het voor KPN niet mogelijk in een dergelijk geval de beller terug te bellen? Wat een drama. De zoveelste drama ervaring met kpn.

Ik ga in ieder geval niet meer bellen, ik wil teruggebeld worden of per mail contact. Ik wil alleen de 18,50 euro deal. Is dat niet het geval, dan wil ik mijn abonnement niet verlengen en ga ik naar de concurrent. 

 

 

Kan het niet zijn dat de 18.50 met aftrek is van Husselkorting? Dat staat namelijk sowieso niet in het contract omdat hier van de bruto prijs wordt uitgegaan.

 

Overigens wel vreemd dat op de een dan 22.50 en op de ander 23.50 staat.

 

Per mail is KPN sowieso niet te contacteren, dit kan via dit forum, de chatfunctie op de website of telefonisch. Als u door een moderator geholpen wilt worden vul dan alvast de gegevens in op uw profielpagina, dan kunnen ze met u meekijken.


Hallo @Maurice85 ,

In het contract staat altijd de bruto prijs, dus zonder de KPN Husselkorting. De reden hiervoor is dat de Husselkorting alleen maar wordt gegeven zolang er aan de voorwaarden wordt voldaan. 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5,00 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden 


All,

Uiteindelijk valt het allemaal mee. Irritatie zat ‘m met name in 1) 3 x kwijtraken van het contact met de klantenservice na lang gewacht te hebben en 2) onduidelijkheid over het nieuwe maandbedrag (deal verschilt van nieuwer maandbedrag). Vandaag gebeld en de onduidelijkheid is weggenomen. Top geholpen, eerlijk is eerlijk. Een known error, maw hierover komen meer telefoontjes bij de klantenservice binnen. Dit wordt opgelost. Gr, Stefan