Skip to main content

Hallo ik wil mijn bkr regestratie verwijderd hebben ivm aanvraag hypotheek,dit scbeelt me duizenden euros in de hypotheek als ik een dikke 500 euro abbonement aflos...nu is mijn aanvraag afgekeurd...ben al.jaren klant en wil gewoon dat mn abonement doorloopt wil m allen afbetalen zodat mn bkr dr af kan...dit moet geen probleem zijn 

Wellicht heb je wat aan deze informatie.  Klik op hier


@Pietverdriet dn urste Maar heb je nu wel of niet je toestel afgelost?

Je houdt dan enkel een Sim only over en dan heeft het geen effect meer maar dan moet je wel eerst aflossen.

 


Heb  dat toestel gewoon betaald met pin in winkel...heb jaarabonemet erbij

 


@Pietverdriet dn urste Er zitten dus helemaal geen toestel kosten in je abonnement?

 

Ander vragen bij de BKR om welk toestel het gaat?

https://www.bkr.nl/jouw-situatie/soorten-registraties/hoe-staat-jouw-krediet-geregistreerd/telefoonkrediet/


Nee alleen abbonement kosten zo.n 500

 


Heb ze weer gebeld ...wat een kutbedrijf zeg nu moet ik weer een klacht mail sturen naar wftcollections@kpn.com ...zal dr wel weer een tijd overheen gaan....als die bkr nie weggaat stop ik met kpn overal mee..betaal voor drie mense xie abonemet familie deal alles ..zeg t geleik op

 

 


@Pietverdriet dn urste Als je het toestel in eens heb afbetaald dan is het raar dat die bij de BKR staat.

Zou een mail sturen en zoveel mogelijk informatie mee geven daarin.

 

Alleen dat dreigen dat je alles opzegt is niet zinvol daar schiet je echt niks mee op


Hallo @Pietverdriet dn urste , kan het zijn dat er nog andere BKR-registraties lopen? Dat kun je gratis bij de BKR opvragen.

Mag je bij 1 of meer banken soms voor meer dan €250 rood staan per betaalrekening, dat wordt ook geregistreerd. Zorg dat je maximaal €200 per betaalrekening rood mag staan en weg is de BKR-registratie.

Gebruik je een creditcard? Is BKR-registratie, koop je ergens iets op afbetaling? Is BKR-registratie.

Doe je aan private-lease, voor welk product dan ook? Is BKR-registratie. etc. etc.

 

 


Nee alleen abonnement kosten zo’n 500

 

Hallo @Pietverdriet dn urste , dat is het bedrag op jaarbasis dat je per maand betaalt? Valt niet onder de BKR.


Gaat het hier eigenlijk om sec een (krediet-)melding bij het BKR of wellicht om een een bepaalde registratiecode die er voor zorgt dat de aanvraag wordt afgekeurd?


Heb ze weer gebeld,nu heb ik naar de afdeling collections gevraagd .ben doorgestuurd in de wacht gezet en weer uit de wacht gehaald ben weer in de wacht gezet en na een uurtje ongeveer zij de mevrouw dat ze berschillende afdelingen heeft gesproken dat het nu opnieuw allemaal isingvuld en dat ik nu de ideal link wel binnen moet krijgen dus ben benieiwd 


@Pietverdriet dn urste Dat doet vermoeden dat je wél een toestel krediet had en maandelijks betaalde ervoor?

Als je dat nu in een keer betaald dan pas gaat de BKR registratie erafÂ